הבן של בעלי Scoop מצטרף לקמפיין עם אודיה אזולאי

הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי, בסטודיו בתל-אביב לרגל צילומי קמפיין סתיו חורף 2023 של רשת SCOOP שעבורה זו הפעם הראשונה שמובילה קמפיין אופנה,   לאחר שזכתה בתואר 'פריצת השנה' במוסיקה הישראלית. לצידה של אודיה דיגמן  איתי אינסאז (18), בנו של רוני אינסאז – מבעלי רשת SCOOP,  שגם עבורו זה קמפיין ראשון.  איתי שסיים השנה את לימודיו עתיד להתגייס לצה"ל בחודש דצמבר ליחידת 8200 , כשעד אז מסייע במשרדי החברה של העסק המשפחתי.

התשלום לאודיה מוערך ב- 300 אלף ש"ח.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)