הדוגמן הבינלאומי עמירם עיני ימשיך לעונה שנייה כפרזנטור של ml men

זמר הרוקנרול המצליח עמירם עיני, סולן להקת Amiram INC, ודוגמן הבית לשעבר של מותגי על בעולם, נבחר להמשיך לעונה שנייה כפרזנטור של המותג ml men. עיני ישלשל לכיסו כ- 30 אלף דולר עבור קמפיין עונת החורף של החברה. עיני הוא גם צייר ומומחה באומנויות לחימה.



לדברי אבי מלכה, מבעלי ml men: "הבחירה החוזרת בעמירם עייני כפרזנטור של ml men נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג כמותג לגבר הישראלי". עוד מסר מלכה כי: "עיני מחזק את ערכי המותג: גבריות, הצלחה, אופנתיות, רלוונטיות ומחובר לעולם התוכן של הגברים".



לדברי מלכה: "ערכנו קבוצת מיקוד בה בדקנו את תפיסתם של הלקוחות ובקבוצת המיקוד עייני נתפס כעולה בקנה אחד עם התכונות של המותג: הוא מצליח, גברי ומחוספס. 87% מקבוצת המיקוד טענו כי עייני מזוהה עם ערכי המותג והוא הפרזנטור האולטימטיבי".



לדבריו: "הניחוח הבינלאומי שמביא איתו עייני משדר ללקוחותינו את מוטיב ההצלחה שאנחנו רוצים לשמר. החפיפה של התכונות של עייני לערכי המותג היא זו שחיזקה בנו את הרצון להמשיך עם עייני לעונה נוספת".



הקמפיין של ml men עם עמירם עיני יעלה באוגוסט 2010 בתקציב כולל של חצי מיליון דולר ויכלול טלוויזיה, עיתונות, קטלוג ומסע יחסי ציבור רחב.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל