זמר הרוקנרול המצליח עמירם עיני, סולן להקת Amiram INC, ודוגמן הבית לשעבר של מותגי על בעולם, נבחר להמשיך לעונה שנייה כפרזנטור של המותג ml men. עיני ישלשל לכיסו כ- 30 אלף דולר עבור קמפיין עונת החורף של החברה. עיני הוא גם צייר ומומחה באומנויות לחימה.
לדברי אבי מלכה, מבעלי ml men: "הבחירה החוזרת בעמירם עייני כפרזנטור של ml men נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג כמותג לגבר הישראלי". עוד מסר מלכה כי: "עיני מחזק את ערכי המותג: גבריות, הצלחה, אופנתיות, רלוונטיות ומחובר לעולם התוכן של הגברים".
לדברי מלכה: "ערכנו קבוצת מיקוד בה בדקנו את תפיסתם של הלקוחות ובקבוצת המיקוד עייני נתפס כעולה בקנה אחד עם התכונות של המותג: הוא מצליח, גברי ומחוספס. 87% מקבוצת המיקוד טענו כי עייני מזוהה עם ערכי המותג והוא הפרזנטור האולטימטיבי".
לדבריו: "הניחוח הבינלאומי שמביא איתו עייני משדר ללקוחותינו את מוטיב ההצלחה שאנחנו רוצים לשמר. החפיפה של התכונות של עייני לערכי המותג היא זו שחיזקה בנו את הרצון להמשיך עם עייני לעונה נוספת".
הקמפיין של ml men עם עמירם עיני יעלה באוגוסט 2010 בתקציב כולל של חצי מיליון דולר ויכלול טלוויזיה, עיתונות, קטלוג ומסע יחסי ציבור רחב.