הדור הבא של פילינג הגוף האייקוני של SABON

האחד שחיכיתן לו: הדור הבא של פילינג הגוף האייקוני של SABON

מותג הטיפוח הבינלאומי  SABON גאה להשיק את הסדרה החדשה של פילינג הגוף המכונה THE ONE ("האחד")

 פילינג הגוף בעל הפורמולה החדשה מעניק שתי תועלות במוצר אחד: מסיר תאים מתים ומספק הזנה לעור שמותיר אותו רך כמשי וזוהר כבר מהשימוש הראשון

                         

חנה זנו, מנהלת השיווק של SABON ישראל: "גאה להשיק את הגרסה המחודשת ל- Body Scrubהאייקוני של SABON. מיום השקתו ב-1997 היה פילינג הגוף של סבון מוצר אהוב עד שהפך ברבות השנים לרב מכר עולמי. כעת אנו משיקים את המוצר בגרסה מחודשת ומעודכנת, בניחוחות המוכרים שלנו. במחקר שערכנו 100% מהמשתתפים העידו על אפקט הזנה אינטנסיבי לעור מהשימוש הראשון,  93% מהאנשים שהתנסו בפילינג הגוף החדש אמרו כי ימליצו על המוצר לחבריהם ו-95% העידו כי הפילינג הותיר את עורם רך כמשי". 

THE ONE הפילינג החדש של SABON מורכב מ-2 מרכיבים עיקריים: מלחי ים המלח העשירים במינרלים, במלחים אלו מאגר יוצא דופן של 21 מינרלים טבעיים; וכן משלושה שמנים בוטניים אורגניים: שקדים מתוקים, ארגן וחוחובה המציעים הזנה אינטנסיבית, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות. היתרון במלחי ים המלח שמתערבבים עם השמנים הבוטניים, היא שהם מסירים תאי עור מתים ומזינים את הגוף במינרליים חיוניים, כבר מהשימוש הראשון.

ה- Body SCRUB האייקוני, אחד ממוצרי הדגל של SABON הושק לראשונה ב-1997 ומאז חולל מהפכה בעולמות הפילינג, והפך לרב מכר עולמי, כאשר בכל  30 שניות בממוצע נרכש המוצר ברחבי העולם. כעת, בגרסתו החדשה הפילינג מציע שני יתרונות בתכשיר אחד: גם מנקה את העור ומסיר ממנו תאים מתים, וגם מותיר את העור עם אפקט חדש וקסום של רכות כאשר את אפקט "עור המשי" ניתן להרגיש מיד לאחר השימוש הראשון במוצר. כדי להגביר את תחושת המשי על העור מומלץ להשתמש בקרם הגוף של SABON. 

פילינג הגוף החדש בעל פורמולה עשירה במינרלים, ללא כימיקלים וטבעונית – 91% מרכיבים טבעיים,  ארוז באריזה ידידותית לסביבה הניתנת למחזור ומוצע במספר ניחוחות מענגים: מנגו-קיווי, יסמין, גרין רוז, פצ'ולי לוונדר וניל, סיטרוס בלוסום, ג'ינג'ר תפוז, רוז טי ולוונדר תפוח. מומלץ להשתמש בפילינג פעמיים בשבוע כאשר בכל שימוש יש לערבב את השמנים והמלחים עם כף העץ המצורפת, ולעסות את העור בתנועות סיבוביות.

320 גר' | מחיר: 99 ₪ 

600 גר' | 139 ₪ 

ניתן להשיג בחנויות SABON ובאתר https://www.sabon.co.il/he/ 

על רשת SABON: 

מותג SABON מאמין שאין כמו ניחוח אישי, שמלווה אותך ברגעים משמעותיים. מראשית דרכנו, שמנו כדגש את השימוש ברכיבים איכותיים, טבעיים תוך שמירת מרבית על אוצרות הטבע, כגון: מלח, בוץ ואצות מים המלח, תוך בחירה מוקפדת של רכיבים צמחיים ים תיכוניים, שמן זית, חמאת שיאה ושמנים אתריים המופקים מצמחים ופירות שונים. רכיבים אלו משולבים בנדיבות במוצרינו ועוטפים את העור בחוויית טיפוח והזנה עדינה ובמגע של רכות מלטפת, המתאימה לערכים המובילים של המותג.

אולי יעניין אותך

 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349
 פריז - סרום פיטולסטיל החדש לטשוש והעלמת סימני מתיחה מחיר 219 שח צילום יחצ חול (2)
SM-R390_003_L Perspective_Gray_Thumb
-ספר-מסים-min
Copy of GEAR_GO_packing_set_01

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349