הולמס פלייס בשת"פ ראשון מסוגו עם חברת Eyefeelit במסגרתו תציע אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד בגודל טבעי במועדוני הקבוצה

במסגרת המהלך המיוחד, תוצב הולוגרמה של מאמנת הכושר הבכירה של קבוצת הולמס פלייס, תאיר ליסאוור, במועדון הולמס פלייס כפר סבא, שתציע בחינם לחברי המועדון micro training – אימונים קצרים של כ-5 דקות אפקטיביות לחלק גוף עליון/תחתון/פול באדי ועוד, לפי בחירת המשתמש

 

בנוסף, הולוגרמה של אבי נוסבאום, הפרזנטור של הולמס פלייס, תוצב בקניון גבעתיים ובה נוסבאום בדרכו המשעשעת יזמין את מבקרי הקניון להגיע להתרשם מהמועדון המחודש שהושק לאחרונה בקניון

 

קבוצת הולמס פלייס בשת"פ ראשון מסוגו עם חברת  Eyefeelit באמצעות המפיץ הבלעדי בישראל חיון טכנולוגיות במסגרתו תקדם באמצעות הולוגרמות תלת מימד בגודל טבעי את מועדוני הקבוצה ואימונים אישיים מיוחדים בחינם.

 

שיתוף הפעולה בין הולמס פלייס לטכנולוגיית ה-Phygital Communication המהפכנית של Eyefeelit מאפשר לייצר חווית כושר ייחודית באמצעות תקשורת פיזיטלית המשלבת את הכוח של תקשורת פיזית ודיגיטלית כדי ליצור חוויה מרתקת ובלתי נשכחת לחברי המועדונים. 

 

הטכנולוגיה המתקדמת של חברת Eyefeelit מאפשרת ליצור ולשדר הולוגרמות תלת מימד בגודל טבעי של אדם או של כל אובייקט מכל מקום לכל יעד ברחבי העולם. הטכנולוגיה הטרנספורמטיבית הזו מעצבת מחדש את האינטראקציות הדיגיטליות, ומאפשרת לאנשים לתקשר זה עם זה בדרכים סוחפות ואינטראקטיביות כמו שלא היו מעולם.

 

במסגרת המהלך המיוחד, תוצב הולוגרמה של מאמנת הכושר הבכירה  של הולמס פלייס, תאיר ליסאוור, בהולמס פלייס כפר סבא ותציע בחינם לחברי המועדון micro training – אימונים קצרים של כ-5 דקות אפקטיביות במיוחד לחלק גוף עליון/תחתון/פול באדי ועוד.

בנוסף, הולוגרמה של אבי נוסבאום, הפרזנטור של הולמס פלייס, תוצב בקניון גבעתיים ובה נוסבאום בדרכו המשעשעת יזמין את מבקרי הקניון להגיע להתרשם מהמועדון המחודש שהושק לאחרונה בקניון.

 

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס מסרה: "חרטנו על דגלנו לייצר כל העת לחברי המועדונים שלנו את חוויית הכושר האולטימטיבית וזה אומר גם דרך חידושים טכנולוגיים. שיתוף הפעולה עם חברת Eyefeelit מאפשר לנו להציע לחברי המועדונים שלנו אימונים אישיים ללא עלות נוספת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של הולגרמות תלת מימד בגודל טבעי." 

שרון בירנבאום מנכ"ל Eyefeelit: "השותפות של  Eyefeelit עם הולמס פלייס מייצגת צעד אמיץ קדימה במיזוג של תקשורת פיזית ודיגיטלית, על ידי שילוב טכנולוגיית ה-Phygital Communication שלנו עם מתקני הכושר החדישים של הולמס פלייס, אנו מגדירים מחדש את חווית הכושר ומעצימים אנשים להתחבר זה לזה בדרכים חדשות ומרגשות לחלוטין."

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1
image001

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349