הולמס פלייס משיקה חנות וירטואלית

רשת מועדוני הכושר הבינלאומית הולמס פלייס מצטרפת למהפכת הרכישות אונליין ומשיקה בימים אלה את האתר הדיגיטלי הראשון שלה.


האתר הושק במסגרת הפעילות של הרשת בה היא מובילה אסטרטגיה חדשנית של שירות דיגיטל זמין ונגיש לכלל תושבי ישראל. החנות הדיגיטלית תציע מגוון חוויות הקשורות לעולמות התוכן של הרשת וזהו בעצם האתר הראשון מסוגו בארץ שמציע חוויות ולא מוצרים.



לדברי סמנכ"ל השיווק של הרשת , אלעד הספרי: "הולמס פלייס דוגלת בשיפור איכות החיים של כלל תושבי ישראל ורוצה להרחיב ולהנגיש את שרותיה. החברים שלנו בהולמס פלייס חווים אינספור חוויות ורגעים שגורמים להם לחיות טוב יותר בכל יום, ואין סיבה שלא ניתן את האפשרות גם לקהל רחב יותר ליהנות מכך. חנות האון ליין של הולמס פלייס מרכזת מגוון עצום של חוויות והתנסויות המשתנות בכל חודש, ובכל רגע נתון הלקוח יכול להיכנס ולרכוש אותם לעצמו או לאהובים שלו. מחירי החוויות דומים למחירים אותם ניתן לרכוש במועדון, אך בנוסף ישנם מוצרי חודש המתחלפים מעת לעת , בהנחה משמעותית ובמגוון גדול יותר".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)