הונדה עולה בקמפיין באמצעות מקאן אריקסון ובהיקף של חצי מיליון דולר

הונדה עולה בקמפיין התומך במבצע חד פעמי, במסגרתו מוצעים דגמי הונדה מהמלאי בתשלום מוזל והנו חלק משת"פ עם בנק לאומי, הנותן את המימון למהלך.



הקמפיין, שהופק באמצעות מקאן אריקסון ומציג את קלות הרכישה של רכבי הונדה, יעלה בערוצי הטלוויזיה ובעיתונות וימשך כשבועיים היקף הקמפיין עומד על כחצי מיליון דולר.



הסיסמא שתלווה את הקמפיין, היא: "הונדה – קלה להשגה".



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל