הושק כלי למדידת הרייטינג של מגאזינים

חברת הייעוץ האמריקנית McPheters השיקה לאחרונה את Readership.com – כלי חדש למדידת הרייטינג של מגאזינים. במסגרת זו יוכלו מפרסמים לקבל מידע 'כמעט בזמן אמיתי' על עומק הקריאה של המגאזין על ידי צרכנים ועל היקף ההפצה שלו בפועל. כך מתפרסם השבוע במגזין המקוון Trends בעריכת שמחה סיגן (www.trends-news.com).



הפרוייקט החדש מתבצע בעידוד ובתמיכה של חברות הוצאה לאור של מגאזינים כמו Time Inc. Hachette, Meredith, Parade ,TV Guide ואחרים. Readership.com תסייע בכך למפרסמים לחשב את ההשפעה של הפרסום על המכירות של מוצריהם, ובכך להוות מרכיב נוסף בחישוב ה- ROI. חברת הייעוץ היא בבעלות Rebecca McPheters המשמשת גם כיו"ר של החברה, מייעצת לכלי תקשורת מובילים בארה"ב.



לדברי שמחה סיגן, עורך Trends, הירידה בתפוצה של עיתונות מודפסת יומית והעלייה בכוחה של עיתונות האינטרנט, מאיימת גם על תחום המגאזינים המודפסים. בעוד שבאינטרנט ניתן למדוד ערכים של ROI בדיוק רב, הרי שבכלי מדיה אחרים כמעט שלא ניתן לעשות זאת. הכלי החדש יאפשר להוצאות לאור של המגאזינים להציג בפני המפרסמים נתונים מדוייקים יותר.

אולי יעניין אותך

שירי וקס צילום עדו לביא (Large)
סרטן צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
אורח חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)