הזירה הכלכלית מתחממת: Bizportal יוצא בקמפיין ענק


Bizportal, האתר הכלכלי פיננסי מקבוצת קו מנחה, יוצא בקמפיין פרסומי נרחב, תחת הסיסמא "Bizportal, יותר כלכלי בשבילך". הקמפיין מציג את יתרונותיו השונים של האתר כספק מרכזי של מידע, כלים ונתונים פיננסיים הנחוצים למשקיע הישראלי ומעביר את המסר: "באתר תמצא את כל מה שאתה צריך כדי להצליח בשוק ההון."



הקמפיין עולה בהיקף רחב באינטרנט, בין היתר באתרים המובילים: Ynet, וואלה ותפוז. באתרי האינטרנט מופיעים מגוון של סרטונים הומוריסטיים תחת הקונספט "מעניין… אבל לא אותך", המשקפים את היצף המידע הלא רלוונטי שקיים בתחום הכלכלי לעומת המידע הממוקד המכוון לתחום שוק ההון שמספק האתר. בנוסף, הקמפיין עולה ברדיו ועל גבי אוטובוסים ומסכי street TV.



הקמפיין, בהיקף של מיליון וחצי שקל, עולה באמצעות משרד האינטראקטיב EURO 4D ומשרד הפרסום EURO תל אביב, והוא ימשך שבועיים.



קרדיטים:


מנהל קריאייטיב אינטראקטיב ופרזנטור: בועז הלחמי


מעצבים אינטראקטיב: אורן תורכיה ויערית רוזנפלד


סמנכ"לית מדיה אינטראקטיב: הילה מוריס


תקציבאית אינטראקטיב: עדי בלומר


מנהל קריאייטיב פרסום אוף ליין: אדם בני


מנהל מדיה אוף ליין: ליאור גריניץ


סופרוויזרית פרסום אוף ליין: תמי בכר


תקציבאית פרסום אוף ליין: מאיה אבוט


ארט פרסום אוף ליין: עמי רז


קופי פרסום אוף ליין: רונן לוין

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)