החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ השיקה אתר אינטרנט חדש שילווה את פעילות הקיץ של פאנטה

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים השיקה אתר אינטרנט חדש שילווה את פעילות הקיץ המיוחדת של המותג פאנטה, ולרגל השקת "Fanta Village" – כפר הנופש באיביזה שיפעל בסוף יולי. המהלך של פאנטה הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית-תדמיתית של המותג בהשקעה של כ-3 מיליון ₪. מהלך זה מלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בערוצי הטלוויזיה, במודעות במגזינים ועיתונות נוער לצד קמפיין אינטרנט באתרי הנוער המובילים בישראל.


דורון ארד, מנהל מותג פאנטה מסר כי: "במהלך השבוע הראשון להשקת האתר נרשמו למעלה מ-250,000 כניסות וכ-350,000 דירוגים". עוד הוסיף ארד כי "עד כה הוגשו באמצעות האתר אלפי הודעות טקסט, הודעות תמונה וקבצי וידאו מבני נוער מכל רחבי הארץ עם הצעות "מוטרפות שענו על השאלה "מה אתם מוכנים לעשות כדי לטוס לאיביזה?"

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)