החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת בפעילות קיץ למותג פאנטה ומשיקה את "Fanta Village" – כפר הנופש הבינלאומי לקיץ 2005 שיפתח באיביזה ויפעל בין התאריכים 24.7 – 1.8. הכפר הבינלאומי של פאנטה יקבץ אליו אלפי בני נוער מרחבי אירופה שייהנו במשך שבוע ממסיבות עד אור הבוקר, כייף ואקשן אמיתי, ברוח המותג.
המהלך, שהינו חלק מאסטרטגיה שיווקית-תדמיתית של המותג פאנטה, בהשקעה של כ-3 מיליון ₪, ילווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ויעלה בערוצים 2,10, 24 ו- ובמודעות במגזינים ועיתונות נוער לצד קמפיין אינטרנט באתרי הנוער המובילים בישראל. כמו כן, עוצבו תוויות פאנטה ברוח Fanta Village Ibiza כשעל הבקבוקים ופחיות המשקה יופיעו פרטי המבצע, כתובת אתר האינטרנט של FANTA VILLAGE והסלוגן – "מה אתם מוכנים לעשות כדי לטוס לאיביזה?"
דורון ארד, מנהל מותג פאנטה: "המהלך השיווקי של פאנטה לקיץ 2005 נועד להמשיך בחיזוק תדמית המותג וביסוס מעמדו כמותג המוביל בקרב בני הנוער בישראל,תוך הדגשת הערכים המרכזיים: כייפי, מוטרף ומרגש."