החל מהיום אפליקציית ספורט ראשונה ל- iPhone בישראל

אפליקציית הספורט של אתר ONE הינה אפליקציית הספורט הראשונה שעלתה ל-AppStore בשפה העברית. האפליקציה מספקת למשתמשים בה עדכונים שוטפים של חדשות ותוצאות הספורט ומרכזת את המידע המלא על כל עולם הספורט ותהיה זמינה לקהל הישראלי להורדה בחינם.



על אפיון וניהול הפיתוח של האפליקציה אמונה חברת Mobile1, מי שמנהלת את הפעילות הסלולארית של אתר ONE. עבור חברת Mobile1, זו אפליקציית iPhone הראשונה שהיא מעלה לחנות של Apple. פיתוח האפליקציה ארך כחודשיים ובתקופה הקרובה יושקו אפליקציות נוספות ללקוחות Mobile1 עבור ה-iPhone.



אפליקציית הספורט מתעדכנת באופן שוטף ממערכת החדשות של אתר ONE והיא מציגה את כל תוצאות המשחקים בזמן אמת ממגוון ליגות בארץ ובעולם בענפי הספורט השונים. בנוסף, כוללת האפליקציה פיצ'ר המאפשר לאוהדי הקבוצות להגדיר את הקבוצות האישיות שלהם ולעקוב בכל רגע נתון אחרי החדשות והתוצאות של הקבוצות האהודות עליהם.



תכנים ממדור הרכילות גליצ'ים הפופולארי מאתר הספורט ONE, , יעלה גם הוא כפיצ'ר עם האפליקציה. בכל פעם שיבוצע "שיקשוק" ב- iPhone, רכילות ספורט וידיעות מאחורי הקלעים של עולם הספורט יוצגו על מסך המכשיר.



אודי מילנר, מנכ"ל אתר הספורט ONE, מוסר: "לאתר ONE יש מחויבות להתמיד ולהביא בפני קהל חובבי הספורט את התוכן המעודכן ביותר. אנו שמחים להיות הראשונים שיספקו לאוהדי הספורט בישראל את המידע הישיר ויאפשר להם להיות מעודכנים בכל מקום באמצעות אפליקציית ה-iPhone, הניתנת להורדה בחינם".



יוני פרידמן, מנכ"ל Mobile1, מוסר: "אני שמח להשיק את אפליקציית הספורט המקיפה ביותר לקהל הישראלי ולאפשר ל-ONE להיות בחזית הטכנולוגיה מהבחינה הסלולארית. אנו נמצאים בתהליך של אפיון ופיתוח של אפליקציות iPhone נוספות עבור לקוחותינו במטרה לאפשר ללקוחות הקצה את חוויית המשתמש הטובה ביותר".

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1
image001

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר