היינקן משקיעה מעל למיליון ש"ח בחגיגות משחקי ליגת האלופות בכדורגל

מותג הבירה, היינקן, הודיע כי ייצא במהלך שיווקי רחב במטרה ולקדם את משחקי ליגת האלופות בישראל. היינקן הינה נותנת החסות העולמית למשחקי ליגת האלופות בכדורגל.



במהלך חודש פברואר תצא היינקן במבצע שיווקי רחב היקף במסגרתו יוגרלו כרטיסי טיסה ואירוח למשחקי שלבי ההכרעה של ליגת האלופות.


במקביל תשיק היינקן בישראל סידרה ממותגת של פחיות 1/2 ליטר ובקבוקים בהשראת ליגת האלופות.



במסגרת הפרויקט תעניק החברה חסות לאולפן ערוץ הספורט אשר ישדר את משחקי ההכרעה, ולאתר האינטרנט sport5.



לדברי גיא צוקרמן מנהל חטיבת הבירות של טמפו "ליגת האלופות הינה מותג כדורגל יוקרתי ובנל"א המתחבר לשפה ולערכי המותג של היינקן ברחבי העולם ובישראל. השקת הסדרה תלווה בקמפיין חווייתי ברשת המחבר בין מותג הבירה לליגת האלופות".



שיאו של הפרויקט יהיה במסגרת אירוע הקרנת הגמר המסורתית אשר מתוכננת להתקיים במהלך חודש מאי, אליו יוזמנו אוהדים ללא תשלום.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)