הכוכבת ההוליוודית קייט הדסון נבחרה כשגרירה הבינלאומית החדשה של מותג אלמה

שיתוף הפעולה הייחודי ידגיש את מחויבותה של החברה לספק פתרונות בטוחים, יעילים ומבוססים מחקרית בתחום הרפואה האסתטית

השחקנית והיזמית תככב בקמפיין חדש שידגיש את החשיבות של פתרונות אסתטיים אמינים על פני טרנדים חולפים 

את סרט הקמפיין ביים אנתוני מנדלר, הידוע בזכות עבודתו עם כמה מהזמרים הפופולריים ביותר ברחבי העולם כדוגמת ביונסה, ריהאנה וטיילור סוויפט 

קיסריה, ישראל, 6 בספטמבר 2023 – אלמה מקבוצת Sisram Medical, מובילה עולמית בפתרונות רפואיים ואסתטיים מבוססי-אנרגיה, הכריזה על בחירתה של קייט הדסון כשגרירת המותג העולמי החדשה שלה. הדסון היא שחקנית עטורת פרסים, יזמית מצליחה ודמות מעוררת השראה בתחומים של יופי, אסתטיקה ואורח חיים בריא, אשר נוכחותה רבת ההשפעה תסייע לאלמה להביא לקדמת הבמה את משימתה לקידום פתרונות אסתטיים בטוחים, יעילים ומוכחים קלינית.  

הדסון ידועה ברחבי העולם בזכות הופעותיה האייקוניות בסרטי הקולנוע "כמעט מפורסמים", "איך להיפטר מבחור ב-10 ימים" והלהיט עטור השבחים של נטפליקס משנת 2022 "רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית". מלבד כישרון המשחק והכריזמה הטבעית שלה, הדסון זוכה להערצה הודות לפעילותה הפילנתרופית, המסירות לילדיה והגישה האותנטית שלה לנושא היופי מדי יום. 

במסגרת שיתוף הפעולה, אשר נושא את הכותרת "Look Beyond the Trend", הדסון וחברת אלמה שואפות להציג את העוצמה הנובעת מאימוץ הגישה האותנטית ליופי, כאשר בקמפיין יוצגו מוצרי הדגל של אלמה, כולל Harmony, Soprano, Opus ו-Alma PrimeX, אשר היוו השראה לאנשים רבים ברחבי העולם ועודדו אותם לטפח ביטחון אישי וקבלה של גופם כפי שהוא.  

Harmony הוא מכשיר היעיל עבור 65 התווית אסתטיות שונות; Soprano הוא מכשיר עטור פרסים להסרת שיער; Alma PrimeX ו-Opus מספקים חוויה יוצאת מן הכלל לעיצוב הגוף ומיצוק העור. בנוסף לכך, הקמפיין יכלול את מותג המכשור הביתי של אלמה (LMNT), מוצר ייחודי מסוגו, המביא את הטכנולוגיה המקצועית של החברה אל הצרכן הביתי.  

את סרט הקמפיין ביים במאי הקולנוע האמריקאי אנתוני מנדלר, הידוע בזכות עבודתו עם כוכבי-על כדוגמת ביונסה, אמינם, שאקירה וטיילור סוויפט. הקמפיין החדש מראה לציבור את החשיבות של שימוש בפתרונות אסתטיים אמינים ועל-זמניים על פני טרנדים חולפים. בסרט מוצגת הדסון מתנסה מול המצלמה בטרנדים אסתטיים אמיתיים וביזאריים, הפופולריים ברשתות החברתיות, כדוגמת שימוש בחלזונות להצערת העור (אנטי-אייגינג') או הסרת שיער על בסיס חלמון ביצה. הקמפיין יוצג ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות במהלך חודש ספטמבר.      

"אנו נרגשים לקבל את פני הכוכבת ההוליוודית קייט הדסון כשגרירת המותג הבינלאומית החדשה שלנו", אמר ליאור דיין, מנכ"ל אלמה. "כישרונה יוצא הדופן, הכריזמה הייחודית שלה ומסירותה לאסתטיקה ו-Wellness עולים בקנה אחד עם המשימה של אלמה. קייט כבשה מיליונים ברחבי העולם כאייקון קולנועי וכן, כדמות מעוררת השראה המעודדת אותנטיות וגישה טבעית ליופי. אין לי ספק כי לשיתוף הפעולה עם קייט ערך מוסף גדול עבור המותג בהפצת המסר של אלמה ברחבי העולם". 

"השותפות עם אלמה מרגישה טבעית להפליא היות ואנחנו חולקים את אותה התשוקה", אמרה קייט הדסון. "ההיכרות שלי עם אלמה החלה כשהתנסיתי באופן אישי במוצרים Harmony ו-Alma PrimeX והדבר שהכי אהבתי בהם, הוא שאני יכולה לראות תוצאות ממשיות על העור שלי. אני מזדהה מאוד עם מסירותה של אלמה לקידום פתרונות אסתטיים שמחזקים את היופי הטבעי. אני מאמינה שצריך לעודד אנשים לאמץ את הייחודיות שלהם ולגרום להם להרגיש בטוחים לגבי גופם – ואלמה גורמת לזה לקרות".   

 

אודות Alma

חברת אלמה מספקת פתרונות בתחומי האסתטיקה הרפואית, טכנולוגיות מבוססות לייזר, גלי רדיו, פלזמה ואולטרסאונד למעלה משני עשורים. החברה, הפעילה כיום בלמעלה מ-100 מדינות, מאפשרת לרופאי אסתטיקה ודרמטולוגיים לספק טיפולים בטוחים, יעילים ומשני-חיים עבור המטופלים שלהם, תוך שימוש בטכנולוגיה פורצת דרך ומוכחת קלינית. המוצרים עטורי הפרסים של החברה קבעו רף חדש בתעשיית האסתטיקה הרפואית הן מבחינת מצוינות קלינית והן בפריצות דרך חדשניות. למידע נוסף, בקרו באתרhttps://www.almalasers.com/ 

אולי יעניין אותך

 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 רופאי עור סבוקלם צילום עופר חג'יוב

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר