הכירו את LUCAS – מחולל סרטוני הוידאו הישראלי הראשון של חברת אידומו

חברת אידומו הישראלית משיקה מחולל וידאו המבוסס על יכולות הוידאו המתקדמות של החברה ומאפשרת למשתמש הקצה לייצר וידאו מטקסט בקלות ומהירות עבור קמפיינים, אירועים מיוחדים ועוד 

חברת אידומו הישראלית שפיתחה פלטפורמה ליצירת סרטוני וידאו פרסונליים והעבירה את התקשורת בין חברות לצרכנים לתקשורת וידאו בהתאמה אישית (B2B), מציגה לראשונה את LUCAS, מחולל הוידאו מבוסס AI שעושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות של החברה ליצירת וידאו מתוכן טקסטואלי (Text to Video) עבור צרכן הקצה (B2C). 

מחולל הוידאו של אידומו פועל בצורה פשוטה ונוחה למשתמש. כדי לייצר סרטון וידאו בהתאם לצרכיו, על המשתמש להזין את טקסט הפרומפט הרצוי באתר idomoo.ai ולציין את מטרת הסרטון. לאחר קבלת התוצר הראשוני, יכול המשתמש לבקש מ-LUCAS לערוך את הוידאו באמצעות שיחה בצ'אט ולבקש שינויים כמו להתאים צבעים בהתאם ללוגו מסוים, לבקש שהקריין בסרטון ישתמש בטון מסוים (הומוריסטי, רציני), ואפילו לייצר עבורו ויזואליות חדשות בדומה לפעולה של מחוללי תמונות שונים. בניית הסרטון מרגישה כמו שיחה עם במאי או עורך וידאו באמצעות צ'אט עד לקבלת תוצר וידאו סופי המותאם לדרישות. 

חברת אידומו שפועלת בתחום הוידאו פיתחה פלטפורמה טכנולוגית עתירת פטנטים ששיבשה את אחת המדיות הפופלריות ביותר על הדור הצעיר  והעבירה למעלה מ-150 חברות לתקשורת מבוססת וידאו עם צרכני הקצה ויצרה מעל למיליון סרטוני וידאו מותאמים אישית. כיום, יותר חברות ומותגים עוברים לתקשורת בוידאו פרסונלי, כזה שמהווה במידה רבה תגובה לרשתות החברתיות המקדשות את הוידאו (אינסטגרם, טיקטוק). ההתקדמות הטכנולוגית שמציעה לראשונה חברת אידומו לצרכן הקצה ולא רק עבור חברות גדולות, מהווה צעד משמעותי בו השקיעה החברה בשנה/ חודשים האחרונים רבות. 

דני קליש, CTO ומייסד אידומו: "זו הפעם הראשונה שטכנולוגיית ה-AI Generative מספרת סיפור שלם בווידאו ולא רק חלק מסיפור כמו תמונה או קול. אנחנו מאמינים שהשילוב בין יכולות ה AI המתקדמות ביותר בעולם עם יכולות ייצור הוידאו של אידומו ויכולת העריכה הפשוטה ע״י המשתמש תביא למהפכה בקלות הייצור של וידאו. אנו שמחים שסוף סוף אנשים פרטיים יוכלו לעשות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות שלנו בעולמות הוידאו ולהנות מתוצאות איכותיות ומהירות לכל סוג שימוש שיעלה על הדעת". 

דוגמאות לסרטים שהוכנו באמצעות LUCAS:

 

אודות אידומו Idomoo

אידומו, חברת טכנולוגיה בתחום הוידאו הפרסונלי, פועלת במודל SaaS בתחום ה-DDV (Data Driven Video). הוקמה בשנת 2007 על ידי אסף פוגל, ירון קליש ודני קליש ונסחרת בבורסת תל אביב משנת 2021. אידומו פיתחה פלטפורמה המאפשרת יצירה והפצה של מיליוני קטעי ווידאו פרסונאליים המיוצרים בזמן אמת. פלטפורמת הווידאו הפתוחה של אידומו מאפשרת לחברות לבצע שינוי מהפכני בדרך שבה הן מתקשרות עם לקוחותיהן, בעזרת האפשרות לשתול פרטי מידע ייחודיים, כך שכל משתמש שנשלח אליו ווידאו ירגיש שהוא מדבר אליו ועונה להעדפותיו. אידומו מאפשרת  לשלוט לגמרי בתסריט ובהתפתחות הסיפור וכן להפוך את התקשורת לאינטראקטיבית באופן מלא. תכני השירות הניתנים על ידי אידומו כוללים לדוגמא הסבר על חשבונות וחיובים הנשלחים מחברות לצרכנים; שירות ושימור לקוחות שכולל הטבות רלוונטיות; קידום מכירות ומבצעים מיוחדים, חידוש שנתי של פוליסת ביטוח, הצעה ללקיחת הלוואה ועוד. בין לקוחות החברה נמנים תאגידי ענק בתעשיות מגוונות לרבות מתחום הפיננסים (ארבעת הבנקים הגדולים בארה"ב, אמריקן אקספרס, אליאנס, ברקלי'ס ועוד), וכן ארגונים קטנים ובינוניים.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -
 פורים של סאקרה בראשון לציון צילום אלי אטיאס (Custom)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349