'הכללית' בקמפיין: 9 חודשים ב-9 ימים

שירותי בריאות כללית מעלה קמפיין אינטרנטי הפונה לזוגות לפני הריון ראשון – סימולטור הריון אינטראקטיבי המדמה את 9 חודשי ההריון במהלך 9 ימים.



בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן אריקסון, הושקעו 300,000 ₪ כולל פיתוח, והוא יימשך שבועיים באתרים: תפוז, וואלה, נענע 10, MSN‏,דולה, BE OK‏ ודוקטורס.



במרכז הקמפיין הסימולטור, המבוסס על אפליקציות אינטראקטיביות שמערבות את הגולשת בחוויית ההריון, בהתאם לחודש בו היא כביכול נמצאת כאשר בכל יום היא מקבלת למייל דיוור שמפנה אותה לאפליקציה של החודש. בהמשך, מופנית הגולשת אל מיניסייט המכיל מידע רפואי רלוונטי לאותו החודש, כתבות בנושא ועוד.



לסימולטור ניתן להירשם דרך הבאנרים או ישירות דרך אתר הכללית בכתובת:


www.clalit.co.il/HE-IL/Family/pregnancy/ninedays.htm



האפליקציות מהנות וידידותיות לשימוש, וממחישות לדוגמא את תחושת הבחילות בחודש השני, הצורך להסתיר את העובדה שאת בהריון באמצעות תכתובת משעשעת עם חברה שמנסה לדלות מידע ולגלות האם את בהריון בחודש השלישי, כיצד להתמודד עם הידיים הנשלחות מכל עבר לגעת בבטן בחודש החמישי ו"הפסקות הפיפי" הרבות שנאלצים לעשות מול הטלוויזיה בחודש השביעי.


בתום הסימולטור ביום התשיעי כל משתתפת מקבלת "דיפלומה" – תעודת סיום סימולטור ההכנה להריון.



לדברי ענבר זך, מנהלת תקשורת שיווקית בכללית, "ה'כללית' ממשיכה להוביל את תחום המידע הבריאותי באינטרנט ואת שירותי ההיריון בישראל. הקמפיין החדש ממחיש בצורה ייחודית ומהנה את ההובלה של כללית בתחום ההריון, ומעביר את כל המידע הנחוץ לנשים לפני הריון ראשון אודות שירותי הכללית להריון ויתרונותיה בתחום הזה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)