שירותי בריאות כללית מעלה קמפיין אינטרנטי הפונה לזוגות לפני הריון ראשון – סימולטור הריון אינטראקטיבי המדמה את 9 חודשי ההריון במהלך 9 ימים.
בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן אריקסון, הושקעו 300,000 ₪ כולל פיתוח, והוא יימשך שבועיים באתרים: תפוז, וואלה, נענע 10, MSN,דולה, BE OK ודוקטורס.
במרכז הקמפיין הסימולטור, המבוסס על אפליקציות אינטראקטיביות שמערבות את הגולשת בחוויית ההריון, בהתאם לחודש בו היא כביכול נמצאת כאשר בכל יום היא מקבלת למייל דיוור שמפנה אותה לאפליקציה של החודש. בהמשך, מופנית הגולשת אל מיניסייט המכיל מידע רפואי רלוונטי לאותו החודש, כתבות בנושא ועוד.
לסימולטור ניתן להירשם דרך הבאנרים או ישירות דרך אתר הכללית בכתובת:
www.clalit.co.il/HE-IL/Family/pregnancy/ninedays.htm
האפליקציות מהנות וידידותיות לשימוש, וממחישות לדוגמא את תחושת הבחילות בחודש השני, הצורך להסתיר את העובדה שאת בהריון באמצעות תכתובת משעשעת עם חברה שמנסה לדלות מידע ולגלות האם את בהריון בחודש השלישי, כיצד להתמודד עם הידיים הנשלחות מכל עבר לגעת בבטן בחודש החמישי ו"הפסקות הפיפי" הרבות שנאלצים לעשות מול הטלוויזיה בחודש השביעי.
בתום הסימולטור ביום התשיעי כל משתתפת מקבלת "דיפלומה" – תעודת סיום סימולטור ההכנה להריון.
לדברי ענבר זך, מנהלת תקשורת שיווקית בכללית, "ה'כללית' ממשיכה להוביל את תחום המידע הבריאותי באינטרנט ואת שירותי ההיריון בישראל. הקמפיין החדש ממחיש בצורה ייחודית ומהנה את ההובלה של כללית בתחום ההריון, ומעביר את כל המידע הנחוץ לנשים לפני הריון ראשון אודות שירותי הכללית להריון ויתרונותיה בתחום הזה".