הלך השבוע: כמה שווה לך לייק?

כמה שווה לך לייק ?


לנעלי נמרוד כנראה יש את התשובה. במקום תחרויות הפייסבוק המסורתיות בהן עשרות עד מאות גולשים מתמודדים על פרסים מועטים, בנמרוד לקחו את הפעילות בפייסבוק לצד השני ומאפשרים לכל אחד לקבל מוצרים בחינם בתמורה ללייקים. "מחיר" נעליים נע באפליקציה שלהם בין 160 ל- 240 לייקים. כדי להשיג זאת דרך אפליקציה הדברים דורשים מאמץ לא מועט מהגולש הממוצע, והרבה שיווק עצמי מול חברים. עם זאת, כמו שקרה בתחרויות לייקים אחרות בפייסבוק, נשאלת השאלה מתי הגולשים ימצאו את הפירצה שתאפשר להם לזכות במהירות בפרסים.


מדובר בניסוי מעניין, המנוהל על ידי משרד היח"צ של רני רהב, שאם יצליח יכול להפוך למודל נפוץ שמביא למעורבות גולשים גדולה. השאלה היחידה שמנהלי שיווק יצטרכו לשאול את עצמם היא – כמה שווה לנו לייק ?


ההונאה הנמוכה בעולם


ועוד מילה על ים המלח. כמה משקיעים כאן כדי לגרום לבחירתו של ים המלח כאחד משבעת פלאי עולם החדשים? האם מדובר בשיא גינס בניסיון ההונאה הגדול בעולם ? במה למעשה בוחרים כאן ?


היה מנוע? שאלו הגששים בהונאה הקטנה שלהם באחד המערכונים. היה ים? ישאלו בעולם כשינחתו באחד המלונות הלא מפוארים שמקיפים את ים המלח. כן, נגיד להם – איפה שמתחיל המלח – שם היה פעם ים. רק תזהרו מהבולענים.


ואולי בממשלה מאמינים בניסים. שאם רק יזכה ים המלח בתואר הנכסף, המים יתחילו לזרום אליו, הפסולת מהמפעלים תתנקה מעצמה, והים יפסיק להיראות כמו למבקרים כמו זכר אומלל למה שהיה, כמו עצמות במוזיאון המייצגות דינוזאור נכחד.


בואו נפסיק לעבוד על עצמנו. נטפל במוצר לפני שאנו ניגשים לשווק אותו באגרסיביות, כי על צרכן אפשר לעבוד רק בפעם אחת, ובעידן האינטרנט אפשר לעבוד רק על צרכן אחד בכל פעם.


אולי יעניין אותך

 דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
shopping-3413656_6402
jacques-torres
085
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר