הלך השבוע: על קרבה בין מותג ללקוח

חם. ונראה שגלישה היא הספורט הלאומי שהלך השבוע עם החום. לא בים, גלישה על מחאות מזדמנות. כל מחאה של אחד היא הזדמנות לאחר. הרופאים גולשים על סנטימנס האומללות הכללי ומכריזים על שביתת רעב. גם הרפתנים יודעים ששפיכת חלב ברחובות היא הרבה יותר לגיטימית. וטיב טעם מזדרזת להכריז על מחירים מוזלים "ברוח התקופה" (המחירים, אגב, רק לחברי מועדון ורק באמצע השבוע).



בקטנה יותר. בשבוע שעבר שיבחנו את blonde 2.0 שחיברה את המאהל ברוטשילד לאינטרנט אלחוטי, ואילו השבוע הייתה זו אחת מהעמותות הפעילות שדאגה להביא מסך טלוויזיה להקרנת נאום נתניהו.



אבל יש גם יותר פשוט מזה. מחאת אוהלים היא פשוט הזדמנות מצויינת למכור אוהלים. ריקושט הזדרזו לתרום ל"שמאל הלאומי" 50 אוהלים וזכו למעט יחסי ציבור. חברת "תותח בשיווק" הזדרזה להציע אוהל למכירה במחיר מוזל דרך אתר הקופונים dday.



פרה רזה
על גל החום גם גולשות עכשיו בשיא תפארתן חברות הגלידות. זה הזמן שלהן. הגדילה לעשות נסטלה עם ייבוא המיתוג מבריק לקטגוריית דיאט-מינוס. סקיני קאו, הפרה הרזה, זו לא ממש גלידת דיאט אבל לסופרים קלוריות או נקודות, זה בהחלט עדיף. מה גם שהביקורות משבחות את הטעם.



השם של המותג בהחלט גורם להרמת גבה. טל ברמן התייחס בתוכנית הבוקר שלו לכך שייתכן ומדובר בקיץ של עלבונות לצרכנים. לצד המותג העוסק בדיאט שנקרא "פרה" הוא גם ציין את השם העגלגל משהו של גלידות בן אנד ג'ריז "צ'אבי האבי". ייתכן מאוד שמדובר בתקופה חדשה של פתיחות גדולה יותר בין מותג ללקוחות. תקופה שבה אם גם ככה אנחנו מדברים בפייסבוק בגובה העיניים, מרשים ללקוחות להגיב ולהגיד מה שעל הלב, גם המותג יכול להיות הרבה יותר אישי וחברותי. אם אנחנו כבר קוראים לך פרה, אז כנראה שאנחנו כבר ברמת קרבה מסוימת. מכאן הדרך למקרר בבית קצרה בהרבה.



גבולות הפרטיות
גם קמפיין האינטראקטיב של הפרה הרזה מציב את גבול הקרבה ובוחן את גבולות הפרטיות, כפי שלא ראינו בהרבה קמפיינים אחרים. במסגרת הקמפיין המכוון לנשים, מתבקשות נשים לבדוק מי ה-
BFFF שלהן, או במילים אחרות "חברת הפייסבוק הטובה ביותר". המשתתפת בוחרת את אחת מחברות הפייסבוק שלה, והאפליקציה של הקמפיין מרכיבה שאלות אמריקאיות המבוססות על סטטוסים ופעולות שביצעה החברה בפייסבוק. בסופו של דבר מקבלת החברות ציון.



כמעט בכל אפליקציה מתבקש המשתמש לאפשר גישה לנתונים שלו, אך לרוב אין בהם שימוש בתוך הפעילות השיווקית. כאן מתבצעת קפיצת מדרגה, ויכול להיות שבמדינה אחרת בעלת מודעות גדולה יותר לפרטיות הייתה קמה מחאה. בינתיים הקמפיין של נסטלה נראה מתנהל על מי מנוחות. בקרוב בטח נראה מותגים נוספים בוחנים את גבולות הקרבה.




אולי יעניין אותך

 דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
shopping-3413656_6402
jacques-torres
085
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר