הלך השבוע

השבוע אחד מהפרויקטים השיווקיים של כל הזמנים הגיע לשלב קריטי. בטר פלייס הכריזו על היציאה לשוק עם המכוניות הראשונות בפרויקט. כפי ששיערנו כאן בעבר, לאחר השקה שלמעשה ארכה 4 שנים, במהלכה פומפמו מסרים גדולים על סביבה ירוקה וחזון חדש ועצום, העיתונאים הגיעו לנקודת ההשקה המעשית סחוטים. במקום להתמקד במסרים הגדולים, העיתונאים התמקדו בעיקר בפרטים:


המחיר והסוללה. רוב הכותרות של העיתונאים עסקו בנושאים אלה:



לקט מגוגל:


בלי הבטרייה אין לך מכונית – על המודל של בטר פלייס NRG מעריב 2 days ago


המכונית החשמלית של בטר פלייס – 123 אלף שקל ynet ידיעות אחרונות
זו הגאולה המיוחלת מהדלק? בטר פלייס: טעינת המכונית החשמלית תעלה עד
גלובס
בטר פלייס חושפת את מחיר המכונית החשמלית: 123 אלף שקלים
כלכליסט


ועם זאת, נחזור ונדגיש – מדובר בפרוייקט על טהרת השיווק שמשך לאורך תקופה ארוכה בצורה מדהימה וזכה לכותרות ותגובות מדהימות בכל פעם מחדש.



מה הלך יותר טוב השבוע?


קמפיין קיר הפייסבוק של אנרג'ייזר בכיכר רבין. יותר מ- 6,500 פוסטים פורסמו עליו על ידי אנשים שונים ומספר הלייקים עבר את ה- 18,000. תתחילו לחשוב על חיבור פעילויות שיווקיות בעולם הפיסי לרשתות החברתיות – כנראה שזה עובד.

אולי יעניין אותך

 דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
shopping-3413656_6402
jacques-torres
085
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר