המהלך השיווקי לקידום "הבקוגן-2" להיט הקיץ של הילדים שבר שיא מכירות של 2.5 מליון ₪ בפחות מחודשיים, פי 5 מתקופה מקבילה אשתקד.
הבקוגן, משחק הקרב העולמי כבש את מקומו גם הקיץ בראש רשימת המשחקים הנמכרים ביותר. היקף המכירות רק מהקיץ עומד על 2.5 מיליון ₪. זאת לאחר שבירת שיא מכירות בהיקף של חצי מיליון ₪ במהלך השנה החולפת. בהצלחת הקמבק הענק תומכים העונה השנייה של הסדרה המצליחה בערוץ הילדים ,טורנירים בקניונים בכל רחבי הארץ, קייטנה וירטואלית באינטרנט, וקמפיין מושקע בטלוויזיה ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום ציבלין.
מהלך שיווקי נוסף שבוצע לקידום הבקוגן הוא חלוקת חוברות בבתי הספר ובקניונים המפרטות על העונה השניה- על הדמויות, קופונים ומבצעים).
ה"בקוגן" הינו משחק תחרות המבוסס על קלפים מגנטים וכדורים העוברים טרנספורמציה לדמויות המבוססות על סדרת טלוויזיה מצליחה שעלתה לערוץ הילדים. המשחק מיועד לגילאים 5 – 11 ודרכו הילדים יכולים ללמוד כיצד לבנות אסטרטגיה ,לנהל משא ומתן ,ללמוד חשבון ואפילו יחסים חברתיים. יש בו אלמנטים המוכרים לנו מעידן ה"פוגים", "פוקימון" וה"בייבלייד" שכבשו את הצעירים.
הבקוגן הגיע לישראל לאחר שהוכתר כמותג מספר 1 למשחקי ילדים בסקרים בינלאומיים ומגלגל מיליארד דולר בשנה בעולם. את הגידול במכירות ניתן להסביר בין היתר מהלהט של הילדים לאסוף את כל הדמויות המוכרות מהסדרה ובגלל מבצע איסוף המדבקות הירוקות (המעידות על מקוריות) נושא הפרסים שהוכתר בהצלחה(פרטים באתר).
עיקר פעילותה של חברת דיאמנט צעצועים הינה בשוק הבינלאומי והיא נחשבת כייצואן מס' 1 בתחום משחקים וצעצועים לילדים. כחלק מהרחבת פעילותה בישראל, חברה לענק הצעצועים השלישי בגודלו בעולם-ספין מסטר וקיבלה לידיה הסכם הפצה בלעדי בארץ למוצריו.
מחיר המוצרים נעים בין 50 ₪- 250 ₪
לינק להמחשת המשחק: https://bakugan.amav.com/