נענע שופס, אתר הסחר האלקטרוני של נענע מבית נטוויז'ן, מכר בחודשים אפריל ומאי (עד מחצית חודש מאי) למעלה מ- 1,000 מסכי פלאזמה ו LCD בגדלים שבין 32 – 42 אינץ', של החברות המובילות טושיבה, פנסוניק ומראנץ, בסכום כולל של כ- 8 מיליון שקל. לדברי קובי כהן: "עד לתום משחקי המונדיאל צפויים להימכר עוד כ- 1,000 מסכי פלזמה ו-LCD ".
נענע שופס, הינה זירת הסחר הראשונה באינטרנט המציעה חוויית קניה דינאמית, הכוללת ממשק נוח וידידותי, כתבות צרכניות עדכניות, טיפים, וסרטוני וידאו להמחשת המוצרים.