המכללה האקדמית בית ברל יוצאת במסע פרסום חדש, לרגל פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים הבאה. הקמפיין יחל בשבוע השני של ינואר למשך כשישה שבועות, בהיקף כספי של 300,000 דולר ובאמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן. הקמפיין יעלה באינטרנט, ברדיו ובעיתונות הכתובה, לקראת הימים הפתוחים של בית הספר לחינוך, בית הספר ללימודים רב תחומיים והמדרשה לאמנות.
לדברי בלהה מנדילוביץ', מנהלת השיווק של המכללה האקדמית בית ברל: "הקמפיין מבוסס על הסלוגן של המכללה 'ללמוד לעבוד עם ניצוץ בעיניים', המבטא את תפישתה החינוכית. בפרסום המדרשה לאמנות משתתפים אמנים בולטים המלמדים בה כמו יאיר גרבוז, מיכל נאמן, נעמי שחורי, ציבי גבע ודגנית ברסט, אשר מדברים על הניצוץ המאפיין את יצירתם של אמנים דגולים. פרסום בית הספר לחינוך מעלה על נס מורים עם ניצוץ שהופכים את הלימוד לחוויה מלהיבה. הקו הקריאייטיבי של מסע הפרסום מתאפיין בשפה של כרזות לסרטים ולמופעים אשר מותאמת להווי של קהל המטרה של המכללה והקמפיין כולו משדר אנרגיה והתלהבות".
קרדיטים:
משרד פרסום: אליקים – הרמן
מנהל קמפיין – דני אליקים
אסטרטגיה- ד"ר דן הרמן
מנהל קריאיטיב – אופיר מירב
ארט – עוזי מיכאלי
קופירייטר – אמיר תורי
סופרוויזר – יוסי כהן
תקציבאית – גילת פינקלקראוט