המכללה האקדמית תל אביב- יפו עולה מחר, יום שלישי, ה-20 בפברואר, בקמפיין חדש תחת המסר: "אל תיכנע לבינוניות". הקמפיין באמצעות פרסום פוגל Ogilvy, והוא יכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים ופרסום באינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים והושקעו בו כ-2 מיליון שקל.
לדברי עפרה אש, מנהלת השיווק של האקדמית ת"א- יפו, המסר "אל תיכנע לבינוניות" הוא מסר מחייב הן בחיים האקדמיים והן בחיים בכלל: "המסר מאפשר לנו לבדל את עצמנו ובכך להדגיש את הייחוד שלנו על פני המתחרים, שבא לידי ביטוי, בין השאר, ברמה האקדמית הגבוהה. בסקר שפרסמה לאחרונה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ואשר בו נתבקשו בוגרי מוסדות ההשכלה הגבוהים לדרג את מצוינות המוסד בקטגוריות שונות, זכתה האקדמית ת"א- יפו במרב הקטגוריות, וביניהן הנכונות להמליץ למכרים על לימודים במכללה, רמת הקורסים, טיב ההוראה ועוד."
האקדמית תל אביב יפו פועלת החל משנת 1994 ופועלים בה ארבעה בתי הספר בהם מכשירים לתואר ראשון ותואר שני: בי"ס למדעי התנהגות, בי"ס לניהול וכלכלה, בי"ס למדעי המחשב ובי"ס לממשל וחברה.