המנצחים של מדידת האינטרנט: תפוז והמפרסמים

לאחר למעלה משלוש שנים בהן האינטרנט הישראלי ממתין לנתונים מהימנים אודות הגלישה לאתרי האינטרנט המובילים, מפרסמת אותם הוועדה למדרוג האינטרנט הישראלי. רוב הנתונים אינם מפתיעים במיוחד ואינם מזעזעים את מה שהיה ידוע על חלוקת העוגה, אך המדרוג נותן תוקף לפערים הקיימים בין האתרים:


אתר וואלה מתבסס לפני ‏ynet‏ עם 2.55 מיליון גולשים בפועל לעומת 2.33 מיליון גולשים בפועל, בהתאמה.‏ מדובר על ממוצע של 806 אלף גולשים ביום, מול 729 אלף של YNET.


תפוז, עוקף את אתרי החדשות והמדיה העשירה, ומתברג במקום השלישי.


אתר ‏mako‏ של קשת הגיע אל המקום הרביעי עם 1.47 מיליון גולשים בפועל בחודש, כשהוא עוקף את נענע10, שממוקם במקום החמישי, בכ-3,000 גולשים בלבד.‏


אל המקום השישי הגיע אתר "דה מרקר" עם 641 אלף גולשים בפועל בחודש – כשהוא מראה עליונות על יריבו גלובס. עם זאת, גלובס עולה על דה מרקר בממוצע מבקרים יומי, במספר הדפים הנצפים, ובזמן גלישה ממוצע בחודש.


אתר הספורט ‏‏‏one‏ התייצב גם הוא גבוה ברשימה עם 612 אלף גולשים. הוא גם אתר שמראה "דביקות" גבוהה כשהוא מתברג במקום השישי במדד ממוצע הדפים הנצפים.


את העשירייה הראשונה סוגרים אתר ‏‏nrg‏ עם 588 אלף גולשים, אתר ‏msn‏ עם 562 אלף גולשים ואתר עכבר העיר עם 552 אלף גולשים.‏‏


במקום ה-11 הגיע אתר "גלובס" עם 542 אלף גולשים בפועל בחודש, כשאחריו נמצא אתר ‏xnet‏ מבית ‏ynet‏, עם 495 אלף גולשים. אתר "הארץ" מדורג במקום ה-13 עם 469 אלף גולשים בפועל בחודש. אל אתר הקניות וואלה שופס גלשו 447 אלף גולשים בפועל בנובמבר, מה שהקנה לו את המקום ה-14 ברשימה החודשית. במקום ה-15 נמצא אתר ספורט 5 עם 411 אלף גולשים.‏‏

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)