חברת 'המקצוענים' לבעלי מקצוע לבית, השיקה קמפיין חסויות חדש בהשקעה של כ- מיליון ש"ח. שריקת פתיחת הקמפיין התקיימה במסגרת שידורי 'המשחק המרכזי' של ליגת העל בכדורגל בערוץ הראשון. קמפיין החסות ישולב לאורך כל עונת המשחקים הקרובה במשחק המרכזי של ליגת העל.
הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום AndromediA(אנדרומדיה) בהשקעה כוללת של כ- מיליון ₪ ויכלול חסויות בטלוויזיה, פרסום באינטרנט ופעילות במדיה החברתית.
הקמפיין יתמוך במסר הליבה של "המקצוענים" המושרש על אמינות, אחריות, יושרה ומקצועיות בעולם בעלי המקצוע לבית – תוך כך יתמקד באנלוגיה בין עולם הכדורגל לבין עולם בעלי המקצוע.
יפעת צימרמן, סמנכ"ל השיווק של חברת "המקצוענים": "בעלי המקצוע במקצוענים שייכים לליגת העל של הענף. הם צלחו את הסינון במוקדמות ועברו את מבדקי הפיקוח והבקרה ליושרה ומקצועיות בהצלחה יתרה. הקמפיין מוצג במרכז בימת הספורט הישראלי לאור החיבור הטבעי בין שני העולמות – מקצוענות בספורט ומקצוענות בתחום בעלי המקצוע לבית".