המרכז להשתלמויות בר אילן יצא בימים אלו עם קמפיין רחב היקף באינטרנט. מטרת הקמפיין הינה לקדם את אירוע ה- study day 2007.
מהמרכז להשתלמויות נמסר כי "אירוע ה- Study day 2007 לוקח צעד אחד קדימה את הקונספט של "יום פתוח". לצד דוכני ההרשמה והמידע שכולנו מכירים, תתקיימנה מגוון הרצאות מקצועיות שמטרתן להעשיר את הידע ולאפשר, לקיחת חלק בפעילות מניבה.המרכז להשתלמויות בר אילן, השכיל להבין, שאם יינתן לבאי היום הפתוח ערך מוסף ממשי, שיצדיק את זמנם היקר, הרי שכולם ייצאו נשכרים יותר".
הקמפיין נפרס על-פני מדיה רחבה: וואלה, MSN, NRG, i-limudim, יורם, חבר'ה ועוד.
עירן גולדפרב, הבעלים של חברת גולדפרב פתרונות תקשורת ותדמית אשר מלווה את המהלך הפרסומי, מסביר כי "היום היצע הלימודים מאוד רחב ומגוון ובכדי להגיע לקהל חייבים להציג תועלות. לכן, המסר הפרסומי הוא "הכניסה למוזמנים בלבד", שכן בניגוד ליום פתוח רגיל אליו כולם יכולים להגיע, כאן נקבעות לנרשמים פגישות אישיות עם יועצי לימודים, כאשר המתעניין בוחר עם אילו יועצים להיפגש, באלו נושאים וכדומה.