המתחרה של בריטה: KENWOOD נכנסת לתחום קנקני טיהור המים ומכריזה כי תתפוס 20% תוך שנה

ברימאג דיגיטל אייג', יבואנית KENWOOD בישראל, משיקה לראשונה בישראל, סדרת קנקים מטהרי מים חדשה, מעוצבת למטבח המודרני תחת הסלוגן "יותר טעים מכל מה שהכרתם". שוק קנקני טיהור המים נשלט בישראל על ידי קנקני בריטה. כיום, KENWOOD העולמית תופסת כ- 20% מנתח שוק מטהרי המים באירופה. החברה נמצאת במגמת עלייה בשנה האחרונה. בישראל מאמינה החברה כי תתפוס כ- 20% מהשוק כבר בשנה הראשונה, מאחר ותחום המודעות לבריאות ולאיכות החיים בישראל, הולך וגדל, והקהל הישראלי צמא לחידושים בתחום.



לדברי שי נתנאל, מנהל השיווק של ברימאג: "המטהר החדש יוצר לאחר בדיקות טעימה דקדקניות שערכה חברת האם KENWOOD ברחבי העולם. 78% מהנשאלים, טענו כי טעם המים של מטהר המים של KENWOOD טוב יותר משל המתחרה"…"אני בטוח כי תוך זמן קצר, יתפוס מטהר המים של KENWOOD נתח שוק משמעותי, בתחום מטהרי המים בישראל", הוסיף נתנאל.



הקנקנים מעוצבים כך שיתאימו למטבחים מודרניים ולפנים המקרר, וניתנים לבחירה במס' גדלים, צורות, מכאני או דיגיטלי, ובשני צבעים: לבן וכסוף. כמו כן, קנקן טיהור המים בעל מנגנון נגד החלקה, נפתח ללא צורך בהוצאת המכסה, והפילטר שמותקן בו הוא אוניברסלי (מתאים לכל סוגי מטהרי המים בעולם). המוצר בעל אישור ממכון התקנים הישראלי והאירופאי. הקנקנים ישווקו ברשתות השיווק.

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)