הנישה שבין לבין

פרידה ראובני, מעצבת ובעלת המותג BONITA , משיקה קו עיצובי חדש הקרוי F.R קונספט בהשקעה של 500,000 שקלים.


BONITA החלה את דרכה כרשת סיטונאית שנתנה מענה ל-400 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם פתיחת הרשת כרשת קמעונאית פסק השיווק לחנויות הבוטיק.


לאור חיזוק המותג BONITA בשנים האחרונות, גבר הביקוש מחנויות הבוטיק בארץ לרכוש את קולקציית BONITA. הביקוש הביא להחלטה לא לייצר קניבליזציה ולהשיק קו עיצובי נוסף הנותן מענה לחנויות בוטיק בארץ, תוך שמירה על איכות הפריטים והעיצובים.


לדברי פרידה ראובני: "לאחר שני עשורים ניסיתי לחבר את הידע והניסיון שלי בתחום ומצאתי שבין נישת ה – Pret- A – Porte לבין ה- "Haute Couture", חסרה נישה. זוהי נישה שאמורה לתת מענה לקהל יעד נשי שמחפש בגד איכותי במחיר שפוי לאירועים ומסיבות, במהדורה מוגבלת.


קו המתאים לסגנון החיים בארץ, בגד שיהיה פונקציונאלי הן ברמת הגימור והן ברמת המחיר".

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר