הסטוק בחרה במשפחת טרסוב כפרזנטורים

משפחת
טרסוב, משפחת היוטיוברים, נבחרה לשמש כפרזנטורים של רשת הדיסקאונט – הסטוק.

ההורים,
מורן וג'וזף, לצד הילדים אמה ומיילו וריו, התינוק החדש שהצטרף למשפחה, יובילו את
הקמפיין השנתי של הרשת שיכלול פעילות במדיות החברתיות, ימי צילום משותפים ואירועי
יחסי ציבור בסניפי הרשת.

משפחת
טרסוב מנהלת 4 ערוצי יוטיוב שיחד מגיעים ליותר ממיליון מנויים – מורן טרסוב מובילה
את ערוץ היוטיוב הנשי החזק ביותר בישראל עם כמעט 400,000 מנויים, ג'וזף טרסוב,
דיג'יי מצליח שמתקלט בכל העולם עם למעלה מ250,000 מנויים, אמה (6), כוכבת היוטיוב
הצעירה המצליחה בישראל עם כ-200,000 מנויים, מיילו (4), כוכב היוטיוב הצעיר ביותר
בישראל שוולוג הלידה שלו חצה את מיליון הצפיות,

לדברי
עופר ברק, מבעלי רשת הסטוק
: "בחרנו במשפחת טרסוב
כפרזנטורים של הרשת לאחר בדיקה מעמיקה. משפחת טרסוב הייתה הבחירה הטבעית עבור
הרשת, כיוון שהיא מייצגת את קהל היעד המרכזי של הרשת ופונה באופן אמין למאות אלפי
עוקבים נאמנים".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)