הסטוק משיקה מותג פרטי

רשת חנויות "הסטוק", רשת בתי-כל-בו לבית, נכנסת לתחום הטואלטיקה ומשיקה מותג פרטי "טבע FRESH" שיכלול 60 מוצרים בהשקעה כוללת של למעלה ממיליון ש'.



עופר ברק, מבעלי רשת "הסטוק" מוסר כי "החלטנו להרחיב את מגוון המוצרים המשווקים ברשת ולהיכנס לתחום הטואלטיקה באמצעות "טבע FRESH", מותג פרטי שמיוצר עבורנו בלבד המאפשר לנו להמשיך ולדבוק בקונצפט של מוצרים איכותיים במחירים זולים ביותר".



בשלב הראשון של המהלך ישווקו בסניפי הרשת: שמפו, מרכך, סבון נוזלי, תחליב רחצה, קרם ידיים, קרם רגליים, שעווה למיקרוגל, מסיר לק ואצטון. בד בבד, ובמהלך החודשים הקרובים יפותחו מוצרים חדשים בסדרה שתכלול בסופה 60 מוצרים שונים בתחום הטואלטיקה.



חברת "שוורץ קוסמטיקס" נבחרה כחברה שתייצר עבור רשת "הסטוק" את כל מוצרי "טבע FRESH".



רשת "הסטוק", רשת חנויות כל-בו המתמחה בשיווק מוצרי צריכה לבית, החל מכלי בית, צעצועים, כלים חד-פעמיים, מוצרי חשמל קטנים, טקסטיל ועוד והיא מונה 14 סניפים ברחבי הארץ.


הרשת הוקמה בשנת 2005 על-ידי גבי אוהב ציון ועופר ברק

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס