הסלולרי מתגייס לשיווק ספרים

ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק.


המוציא לאור הקנדי HarperCollins ביקש לפנות עם ספר פנטזיה חדש לילדות בגילאי 12-17. לשם כך הם יצרו אפליקציה של מציאות מועשרת המופעלת לפי קול, תמונה, גרפיקה או נתוני GPS. כאשר ילדים בחנוות ספרים מכוונים את האפליקציה לספרים, מודעות של הספר או לעמדות מיוחדות שרכשו, הם זוכים לצפות בסרטוני קידום לספר.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר