רשת אופנת "העין השלישית" יוצאת בקמפיין שילוט אוטובוסים רחב היקף באמצעות צמד דוגמניות אשר יציגו את קולקציית אביב-קיץ 2009 של המותג, מעל גבי האוטובוסים.
הקמפיין יעלה במוצאי-שבת הקרוב בסימן המסר "התחכום שבפשטות" המשקף את אופי הקולקציה החדשה של המותג אשר מאופיינת באופנה טרנדית עכשווית לצד אופנה קלאסית חוצה תקופות.
הקמפיין יעלה בהשקעה של כחצי מיליון ₪ באיזור המרכז ובאיזור השרון ע"ג אוטובוסים ושלטי חוצות, עיתונות ארצית ומגזינים, באמצעות משרד הפרסום בנדה, וימשך לאורך כחודש ימים.