הצלחה בטיקטוק: ורדה רזיאל ז'קונט מציעה לכם להחליף בן זוג. קמפיין

יצא לכם לשמוע את יועצת הזוגיות ורדה רזיאל ז'קונט יותר מאשר כרגיל לאחרונה? מאחורי העצה שלה לבחור או לבחורה המתוסכלים – להחליף זוגיות לא מתפקדת, עומד קמפיין פרסומי חדש – שזוכה כעת לגרסאות הומוריסטיות של משתמשים בטיקטוק, והזוגיות הלא מתפקדת? היא רק עם מכשירי חשמל שזמנם עבר.

קבוצת קלינטון סחר משיקה קמפיין פרסומי חדש למותג מוצרי החשמל – Normande לאחר שנתוני מחקר שערכה הקבוצה הצביעו על העדפה צרכנית לרכישת מוצרים חדשים על פני הזמנת טכנאי – דבר שנתפס כמשתלם יותר מתיקון מוצר ישן.

את התובנה הצרכנית הזאת מבקש הקמפיין להדגיש ומציג לקוחות מתוסכלים שמתקשרים ליועצת הזוגיות ורדה רזיאל ז'קונט על מנת להתלונן על "הזוגיות" הלא מתפקדת שלהם עם בן/ת זוג – שמתקשה להיפתח, לא מצליח לקלוט כלום, או שאיננו 'משדר על אותו הגל'. פרזנטורית הקמפיין, ורדה רזיאל ז'קונט, מציעה שיחליפו אותו, ולאחר מיכן מבינה – שמדובר בכלל במוצר חשמל.

הקמפיין החדש של משרד הפרסום Sigawi & Sigawi אשר עלה ברדיו ובדיגיטל זוכה לגרסאות כיסוי מצחיקות של אושיות רשת בטיקטוק.

המותג- Normande מיובא ומשווק בארץ בלעדית ע"י קבוצת קלינטון סחר. בין מוצרי החשמל שמציע המותג ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות לבית. כל מוצרי המותג מיוצרים תוך פיתוח עיצובי בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ובייצור תחת בקרת פיתוח ואיכות מחמירה וקפדנית, זאת תוך חשיבה מתמדת על תפעול נוח וחסכוני והתאמה לצרכי הלקוח.

משרד הפרסום Sigawi & Sigawi

צוות קראייטיב – אוהד שניידר, מאיה שני פלנבאום

ניהול לקוח- יאיר דיעי

ניהול סושיאל- דנה סיגאווי וקורל ברשצקי

ניהול דיגיטל- נתנאל אוסטריכר

הפקה מוזיקלית – ישי רזיאל

אולי יעניין אותך

 שיניים
 שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר