לפני מספר חודשים יצאו חברת בזק וקבוצת חיון, נציגת סמסונג בישראל, בקמפיין משותף הקורא לציבור להצטרף לחבילות האינטרנט המהיר של בזק. במסגרת הקמפיין נערך מבצע הצטרפות לאינטרנט האלחוטי של בזק במהירות של 4 מגה ומעלה ובתמורה מקבלים הלקוחות מסך מחשב ענק, 26', של SAMSUNG שהופך למסך טלוויזיה בלחיצת כפתור במחיר מוזל.
בזק וקבוצת חיון מדווחים על הישג מרשים של מכירת אלפי חבילות אינטרנט מהיר ומעל ל-3,000 מסכי מחשב-טלויזיה במסגרת הקמפיין תוך חודשיים בלבד.
מטרת שיתוף הפעולה הייתה להעניק לצרכן הסופי חוויית גלישה מקסימאלית לא רק באמצעות מהירות גלישה גבוהה יותר, אלא גם באמצעות מסכים איכותיים ומובילים הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עיצובית. הצלחת שיתוף הפעולה נבעה משילוב מתבקש של שני מוצרים מובילים המספקים לצרכן חוויה מושלמת.
מדובר במסכים מדגם SAMSUNG T260HD בעלי מגוון רחב של פונקציות ושימושים, שהבולט בהם הוא היכולת להציג שידור טלוויזיה ותכנים מהמחשב באיכות HD מלאה. במסך זה מובנה טיונר אנלוגי ודיגטלי וכן מגוון חיבורי ווידאו HDMIx2 המספק P1080 מלא.
מסמסונג נמסר כי על פי הנתונים קטגוריית המסכים הדואליים צוברת תאוצה בכל העולם ובאירופה הגיעה לכ- 40% ממכירות המסכים. בישראל, צופים שהקטגוריה תהווה כ-30% מכלל המכירות בשנת 2010.
המסכים, בעלי יתרון עצום של חיסכון במקום ומתאימים במיוחד לחדרי שינה וילדים שבהם בדרך כלל נמצא גם מחשב וגם טלוויזיה חווית המשתמש במסך החדש מאפשרת לגיימרים ולמשתמשים בציוד מולטימדיה התנסות ייחודית ויוצאת דופן המאפשרת חיבור בו זמנית של המסך למחשב, קונסולות משחק, ממירי כבלים ולוויון ועוד.
"שיתוף הפעולה בין בזק לקבוצת חיון נבע מתוך הרצון להעניק לצרכן מוצר מושלם שיקנה לו הנאה אופטימאלית בעסקה משתלמת לכל הדעות, אומר ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, "השילוב בין מהירות הגלישה הגבוהה של בזק לבין המסכים הדואליים של סמסונג הוכיח את עצמו כשילוב מנצח שבו הצרכן מקבל את כל המרכיבים לחוויית גלישה מושלמת בחבילה אחת. לאחר ההצלחה חסרת התקדים של הקמפיין בטוחני שהן בקבוצת חיון והן בבזק ישמחו להמשיך וליזום שיתופי פעולה דומים גם בעתיד".
בזק החלה לפרוס את רשת ה–NGN לפני כשנה, וכבר היום כ-280 אלף לקוחות מחוברים לרשת החדשה ונהנים ממגוון השירותים שהיא מאפשרת. בכוונת בזק להאיץ את פריסת הרשת, כך שבמהלך 2010, מעל 50% מהלקוחות יוכלו להתחבר לרשת ה– NGN. מהלכים כפי שנעשה עם קבוצת חיון, נציגת סמסונג מאפשרים לבזק להציע ללקוח מוצר משלים ואיכותי, דוגמת המסכים הדואלים של סמסונג, לחבילת הגלישה המהירה ולעודד אותו להצטרף לקצב מהיר יותר.