הצלחה לקמפיין משרד התיירות בצפון אמריקה: נחתמו הסכמים עם סיטונאיות התיירות הגדולות

Grand Circle ,American Express- Travel Impressions ו-Certified הנמנות על חברות התיירות הגדולות בצפון אמריקה, חתמו על הסכם שיתוף פעולה שיווקי עם משרד התיירות ויחלו, כבר בחודשים הקרובים, לשווק חבילות נופש ותיור לישראל.



במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, השקיע משרד התיירות כמיליון דולר (עשירית מתקציב קמפיין המשרד לצפון אמריקה), שיתווסף לסכום דומה אותו ישקיעו חברות התיירות, בשיווק בחבילות נופש ותיור לישראל. החברות, להן קהל לקוחות מעורב ואיכותי, ישווקו את ישראל באמצעים שונים בהם, שיווק אינטרנטי, הדפסת עלונים, פנייה לקהל לקוחות, ימי עיון, פרסום בעיתונות ועוד.



קמפיין השיווק המרכזי של משרד התיירות לשנת 2007, המכוון לעידוד תיירים מצפון אמריקה לבקר בישראל, החל לפני כחודשיים, בהשקעה של כ-12 מיליון דולר. הקמפיין הפונה לקהלים ממוקדים בניו-יורק, דרום פלורידה ודרום קליפורניה, הינו הגדול ביותר שביצע המשרד בחו"ל מאז ומעולם.



משרד התיירות פועל להגדלת מספר סיטונאי התיירות המשווקים את ישראל ומיפה לאחרונה 40 סיטונאים מרכזיים, מולם מנוהל משא ומתן בימים אלו. במסגרת זו השיקו שר התיירות, יצחק אהרונוביץ' ומנכ"ל המשרד, שאול צמח, בחודש יולי את הקמפיין בניו-יורק ונפגשו עם נציגי החברות הגדולות, עמן סיכמו על הסכם שיווק חבילות התיור לישראל, שנחתם השבוע. המשרד הציב לעצמו כיעד לחתום הסכמים מול שלוש חברות גדולות נוספות עד לסוף השנה.



שר התיירות, יצחק אהרונוביץ': "בחירתן של חברות תיירות מובילות בארה"ב לאמץ את המוצר התיירותי הישראלי, הנה הבעת אמון חשובה במוצר התיירותי הישראלי ואבן דרך משמעותית בדרך להפיכתה של מדינת ישראל ליעד תיירותי בתודעה עולמית. כניסת תיירות חדשה ומגוונת לישראל שתצטרף לתיירות הוותיקה ותגדל באופן משמעותי כבר בשנים הקרובות, מחייבת אותנו להצדיק אמון זה בהשקעה משמעותית, רציפה ומתמשכת בענף התיירות".



בחודש יולי 2007 נרשמה עליה של 49% במספר התיירים מצפון אמריקה, העומד על 63,362 לעומת 44,796 בחודש יולי אשתקד ועליה של כ-10% לעומת יולי 2005, העומד על 57,883.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ערב התרמה המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין יפתח והראל ויזל-צילום ניר פקין (2)
פרקט למקלחת
ניר צוק