הפעילות המשולבת שהתמקדה בפניה לקהל היעד של משפחות וילדים באמצעות קמפיין אינטרנט ומיניסייט יעודי וסרטון פרסום עם קריאה לפעולה שעלה בבתי קולנוע של סינמה סיטי – קרא למשפחות להפיק את סרטון הפרסום לרנו סניק בתמורה לפרס משפחתי – נסיעה משפחתית ליורודיסני.
חודש לאחר עליית הפעילות דווח מאתר נענע כי נצפו 163,000 כניסות לאתר (www.senic.co.il) והענות של למעלה מ- 100 משפחות מכל רחבי הארץ שיצרו, צילמו וביימו את הפרסומת המשפחתית של רנו סניק.
במסגרת הפעילות,דירגו 30,000 גולשים את 10 הסרטונים המובחרים, מביניהם יוכרזו שלושת המקומות הראשונים. האירוע יתקיים ביום שישי הקרוב, בסינמה סיטי , בהנחיית השחקנית סופי צדקה.
מיכל גיל, מנהלת מותג רנו בקבוצת קרסו, מסרה "הופתענו לטובה מהתוצאות האיכותיות אשר התקבלו מהפעילות. רמת היצירתיות והחשיבה של המשתתפים ודרך השימוש במסרים וביתרונות הרכב כרכב משפחתי, ראויים לציון. המבצע הטמיע את יתרונות הרכב בקרב קהל היעד, וההיענות הגבוהה לתחרות הוכיחה לנו שהפעילות האינטראקטיבית עובדת. "