הצלחה מדווחת ל'קמפיין נולד' של רנו: 30 אלך גולשים דירגו את הסרטונים הטובים במסגרת "הפרסומת המשפחתית"

הפעילות המשולבת שהתמקדה בפניה לקהל היעד של משפחות וילדים באמצעות קמפיין אינטרנט ומיניסייט יעודי וסרטון פרסום עם קריאה לפעולה שעלה בבתי קולנוע של סינמה סיטי – קרא למשפחות להפיק את סרטון הפרסום לרנו סניק בתמורה לפרס משפחתי – נסיעה משפחתית ליורודיסני.



חודש לאחר עליית הפעילות דווח מאתר נענע כי נצפו 163,000 כניסות לאתר (www.senic.co.il) והענות של למעלה מ- 100 משפחות מכל רחבי הארץ שיצרו, צילמו וביימו את הפרסומת המשפחתית של רנו סניק.



במסגרת הפעילות,דירגו 30,000 גולשים את 10 הסרטונים המובחרים, מביניהם יוכרזו שלושת המקומות הראשונים. האירוע יתקיים ביום שישי הקרוב, בסינמה סיטי , בהנחיית השחקנית סופי צדקה.



מיכל גיל, מנהלת מותג רנו בקבוצת קרסו, מסרה "הופתענו לטובה מהתוצאות האיכותיות אשר התקבלו מהפעילות. רמת היצירתיות והחשיבה של המשתתפים ודרך השימוש במסרים וביתרונות הרכב כרכב משפחתי, ראויים לציון. המבצע הטמיע את יתרונות הרכב בקרב קהל היעד, וההיענות הגבוהה לתחרות הוכיחה לנו שהפעילות האינטראקטיבית עובדת. "


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)