הקיץ מגיע, החופים מתמלאים וזה הזמן לקמפיין גרילה מושך!


הקיץ מגיע, החופים מתמלאים ומנהלי שיווק ופרסום של הרבה מאוד חברות שוברים את הראש איך אפשר לנצל את התופעה לצורך הפקה של קמפיין סקסי (טוב נו, אם לא סקסי אז לפחות אפקטיבי).



הנה דוגמה לקמפיין גרילה מעניין של מותג נישה ידוע, שיצרו אותו מלא כלום אך עם מחשבה והבנה עמוקה בפסיכולוגיה האנושית בכלל ובפסיכולוגיה הנשית בפרט.



Libresse, מותג למוצרי היגיינה נשית ידוע באירופה (או Bodyform כפי שזה ממותג בבריטניה) הנחיתו יותר מ 3000 ערכות מתנה של טמפונים על החופים ההולנדים, עם מוצרי היגיינה נשית, נופלים מהשמים קשורים למצנחים ורודים.

ההיגיון שעמד מאחורי הקמפיין היה פשוט. Libresse, בכמה אמירות בתקשורת, הציעו לאישה להימנע מהחוף בתקופה של מחזור. הסלוגן של הקמפיין היה "עם Libresse, את לא צריכה!". כלומר, מוצרי Libresse מגנים עליך גם בים.

עם זאת, אני חושב שהקמפיין היה מוצלח גם כי מנהלי שיווק ב-Libresse, הצליחו לעשות מחזה משעשע מכל הסיפור ונגעו במשהו שהחברה מציעה שאנחנו צריכים לשמור תחת מעטה של ​​סודיות.

רק תחשבו לרגע עד כמה קמפיין היה אפקטיבי. הם הנחיתו 3000 ערכות מתנה, שהעלות שלהם זניחה. השתמשו במטוס שעלותו ניתן להעריך באלף דולר לכל היותר. בתמורה הם קיבלו חשיפה יוצאת דופן של המותג בחוף, לקיחת דוגמיות הביתה ע"י נשים והמשך חשיפה למעגלים הקרובים שלהן, שיתוף סרטון חסר תקדים ברשתות חברתיות והכי חשוב גרמו לכלי תקשורת רבים לסקור את הקמפיין שלהם בחינם. כל מותג מתפלל לתוצאה שהיא קרובה לזאת!

הקיץ עוד לא בשיאו ואני מציע לכל החברות ולמנהלים שעומדים מאחורי ההגה של השיווק לשאוב רעיונות מהפוסט הזה ולחשוב על קמפיינים דומים. חברה, אם אתם לא תעשו את זה – אלה יהיו המתחרים שלכם!

התפרסם בבלוג Buzz Ozerver


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר