הקניון הגדול בפתח-תקווה יוצא בקמפיין הקורא לתושבי העיר לקנות בפתח תקווה

הקניון הגדול בפתח-תקווה, מקבוצת קניוני ישראל, יוצא בקמפיין ייחודי, בשיתוף עם עיריית פתח תקווה ועיתון העיר מלאבס, הקורא לתושבי העיר, לקנות בפתח תקווה.



היוזמה לקמפיין עלתה בעקבות המצב הנוכחי במשק הישראלי ובעולם, בעקבותיו שמו לעצמם מטרה בעיר פתח תקווה לחזק את העסקים המקומיים ע"י חיזוק הקניה ושמירה על העסקים המשגשגים בעיר. העיר פתח תקווה מאופיינת באוכלוסיה איכותית ממגוון הגילאים, אנשי עסקים, עצמאים, שכירים ואנשי היי טק.



הקמפיין, בעלות השקעה של 300,000$, יעלה במגזין מלאבס ויתוגבר בפעילות קד"מ נושאת פרסים בחנויות הקניון.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)