הקפה הופך למרכז הרווח החדש

חנויות נוחות משקיעות עתה מאמצים רבים בשיפור איכות ומגוון סוגי הקפה שהם מגישים. זאת לאחר שהתברר כי מספר הצרכנים הנכנסים לחנויות נוחות הממוקמות בצמוד לתחנות דלק, גדול מאלה הנזקקים למילוי דלק. ממצא זה דווח על ידי התאחדות חנויות הנוחות בארה"ב. מחקר שנערך על ידי ההתאחדות מראה כי בשנת 2010 מכרה חנות נוחות ממוצעת קפה בהיקף כספי של 56,221.00 דולר מה שמייצג 90 אחוזים ממכירות של משקאות חמים.

פרשנות העורך: קפה מייצג מתח רווחים גדול במיוחד, וככל שהכנתו כוללת מרכיבים ופעולות שונות כך מחירו עולה. ניתן לומר כי הקפה הוא מרכז הרווח המשמעותי ביותר של חנויות נוחות, מה שמצדיק השקעה משמעותית לא רק במתקנים להכנתו אלא גם בהכשרה של בריסטה מקצועי.


פורסם באתר Trends-News.co.il

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי