חנויות נוחות משקיעות עתה מאמצים רבים בשיפור איכות ומגוון סוגי הקפה שהם מגישים. זאת לאחר שהתברר כי מספר הצרכנים הנכנסים לחנויות נוחות הממוקמות בצמוד לתחנות דלק, גדול מאלה הנזקקים למילוי דלק. ממצא זה דווח על ידי התאחדות חנויות הנוחות בארה"ב. מחקר שנערך על ידי ההתאחדות מראה כי בשנת 2010 מכרה חנות נוחות ממוצעת קפה בהיקף כספי של 56,221.00 דולר מה שמייצג 90 אחוזים ממכירות של משקאות חמים.
פרשנות העורך: קפה מייצג מתח רווחים גדול במיוחד, וככל שהכנתו כוללת מרכיבים ופעולות שונות כך מחירו עולה. ניתן לומר כי הקפה הוא מרכז הרווח המשמעותי ביותר של חנויות נוחות, מה שמצדיק השקעה משמעותית לא רק במתקנים להכנתו אלא גם בהכשרה של בריסטה מקצועי.
פורסם באתר Trends-News.co.il