Hertz משיקה פעילות באינסטגרם מתוך הבנת פוטנציאל השיווקי והנגזרת מהנוכחות ברשתות החברתיות לטובת פעילות המותג. לרגל השקת עמוד האינסטגרם – @Hertz_israel יוצאת החברה במבצע במהלכו היא מגייסת אושיית אינסטגרם למשימה ייחודית ומאתגרת כ"כתב/ת שטח" של Hertz בברלין.
במסגרת המבצע מזמינה Hertz את העוקבים אחריה באינסטגרם לשתף תמונות מקוריות מהטיולים שלהם בעולם בצירוף תיאור מעניין של החוויה ו/או הסיפור שמאחורי התמונה.
הפוסטים היפים והמעניינים ביותר יפורסמו בעמוד האינסטגרם של Hertz ויתמודדו על ה"תפקיד" הנחשק של "כתב השטח", שייצא למשימת צילום ותיעוד חוויות בברלין. הזכייה כוללת סוף שבוע בברלין, טיסות, לינה ורכב שכור מפנק .ויש גם בונוס – הזוכה יוכל לבחור לעצמו מלווה שיצטרף למשימה.