הרץ בקמפיין לגיוס כתב שטח בברלין

Hertz משיקה פעילות באינסטגרם מתוך הבנת פוטנציאל השיווקי והנגזרת מהנוכחות ברשתות החברתיות לטובת פעילות המותג. לרגל השקת עמוד האינסטגרם – @Hertz_israel יוצאת החברה במבצע במהלכו היא מגייסת אושיית אינסטגרם למשימה ייחודית ומאתגרת כ"כתב/ת שטח" של Hertz בברלין.


במסגרת המבצע מזמינה Hertz את העוקבים אחריה באינסטגרם לשתף תמונות מקוריות מהטיולים שלהם בעולם בצירוף תיאור מעניין של החוויה ו/או הסיפור שמאחורי התמונה.



הפוסטים היפים והמעניינים ביותר יפורסמו בעמוד האינסטגרם של Hertz ויתמודדו על ה"תפקיד" הנחשק של "כתב השטח", שייצא למשימת צילום ותיעוד חוויות בברלין. הזכייה כוללת סוף שבוע בברלין, טיסות, לינה ורכב שכור מפנק .ויש גם בונוס – הזוכה יוכל לבחור לעצמו מלווה שיצטרף למשימה.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)