השחקן החדש בפסיכומטרי – Smart! – יוצא בקמפיין אינטראקטיב באמצעות WEBIMAGE



המרכז הפסיכומטרי Smart! מעלה קמפיין אינטראקטיב תחת הקונספט Smart!" משנה את חוקי הפסיכומטרי – בשבילך!" היקף ההשקעה בקמפיין כ- 400,000 ₪. הקמפיין יעלה השבוע באתרי האינטרנט המובילים באמצעות משרד האינטראקטיב WEBIMAGE.


מוטי חסין, מנכ"ל חברת WEBIMAGE: "הקמפיין החדש נועד להעלות את המודעות לכניסתו של שחקן מהותי חדש לתחום הפסיכומטרי, תחום אשר הצריך שינויים רבים בשל המחירים הגבוהים והלא מוצדקים של הקורסים המוצעים בשוק. Smart!מובילה את השינוי בעולם הפסיכומטרי: התלמיד מקבל את כמות המפגשים, הסימולציות, הבחינות ושעות הלימוד הגדולה ביותר בתחום ובמחיר הוגן".


ערן שטיין, מנכ"ל משותף ב Smart!: "ציבור התלמידים כבר הבין שאנו המכון היחידי המהווה אלטרנטיבה שפויה בתחום הפסיכומטרי. הקמפיין האינטרנטי, המשולב גם ביח"צ, נועד לחבר אלינו את התלמידים במשימה לשנות את חוקי ענף הפסיכומטרי בישראל"



קרדיטים: סופרוויזר: מוטי חסין, מנהל לקוחות: רועי ימיני.



וואבאימג' הנה חברת אינטראקטיב בבעלותה המלאה של חברת פובליסיס. החברה הוקמה בשנת 1996 ובשנת 2001 שינתה כיוון לתחום האינטראקטיב עם קנייתה של פובליסיס. בין לקוחות החברה נמנות החברות: נטוויז'ן, ברק, מירס, דקסון, האוניברסיטה העברית, סמסונג ועוד.



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)