השף מאיר אדוני בשיתוף פעולה אסטרטגי עם זעפרן טק

חברת האגרי-טק הישראלית, זעפרן טק, אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית לגידול וייצור זעפרן בתנאי מעבדה תוך שימוש בטכנולוגיה מדייקת, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם השףהמוביל מאיר אדוני, לטובת הרחבה ופיתוח שוק הקולינריה מבוססת הזעפרן ומיצוב הזעפרן של החברה כזעפרן עילית לשוק הקולינרי.

מאיר אדוני הוא שף ומסעדן והבעלים של מספר מסעדות מובילות ומצליחות בארץ ובעולם. אדוני, המרבה להשתמש במטבחו בזעפרן, יעבוד עם זעפרן טק על פיתוח זעפרן המתאים לעולם הקולינרי באופן מיטבי.

במסגרת שיתוף הפעולה בין זעפרן טק לשף אדוני, השף יהיה מעורב בפיתוח עסקי של פעילות החברה, ויישקל פיתוח והפצת קו מוצרים מבוססי זעפרן. בנוסף, הוא עתיד לשלב את הזעפרן בפיתוחה של זעפרן טק במנות אותן הוא מגיש במסעדות שלו בארץ ובעולם. פוטנציאל השוק של השימוש בתבלין הזעפרן בעולם נאמד בכמיליארד דולר.

חברת זעפרן טק פיתחה פרוטוקול לגידול זעפרן בחקלאות ורטיקלית, בחדרים נקיים. הגידול בתנאים מבוקרים מאפשר שליטה על איכות הזעפרן ומאפשר גידול של הזעפרן לאורך השנה כולה, ולא רק פעם אחת בשנה כפי שקורה בגידול בשדה. הזעפרן ידוע לא רק כתבלין יוקרתי המככב במסעדות יוקרה, אלא גם כרכיב חדשני בשוק התרופות, בהציעו מענה טבעי לדיכאון, חרדה, הפרעות קשב ועוד.

טל וילק גלזר, מנכ"לית זעפרן טק ציינה: "אנו נרגשים מאוד לקראת שיתוף הפעולה שלנו עם השף אדוני, אחד מהשפים המובילים והמצליחים ביותר בארץ ובעולם. אהבתו העמוקה של אדוני לזעפרן וההבנה האינטימית שלו את התבלין, תסייע לנו לגדל את הזעפרן הטוב ביותר בעולם, ותכניס את הזעפרן לכל מטבח. הזעפרן שלנו גדל באמצעות טכנולוגיה מיוחדת המבטיחה תוצר איכותי בעל ארומטיות מרבית וקבועה ועומד בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר. אין לנו ספק שהמומחיות הרבה שהשף אדוני מביא עמו, תסייע רבות להמשיך ולהתקדם במשימה שלנו לשינוי שוק הזעפרן העולמי".

לדברי השף מאיר אדוני: "הזעפרן הוא תבלין מופלא. נגיעה ממנו יכולה להעצים כל חומר גלם. הזעפרן הוא תוספת מושלמת למוצרי הקונדיטוריה, מציע תבלון מדוייק למרקים ותבשילים, וכתמצית לעולם הקוקטיילים ותה הוא מציע בשורה אמיתית. כששמעתי על חברה שרותמת את החדשנות הטכנולוגית המופלאה שיש שישראל עם תבלין הזעפרן, לא היה לי ספק שאני רוצה להשתלב בחברה ולסייע לה לפתח את המוצר המושלם. ביחד נוכל להנגיש את הזעפרן לקהל הרחב, כך שבכל בית לא רק ישמעו על הזעפרן אלא גם יתאהבו בו."

חברת האגרו-טקזעפרן-טקהוקמה ביולי 2020, לאחר שהבינה את הפוטנציאל בנישה היוקרתית של גידול זעפרן ומפתחת טכנולוגיה לגידולו באופן מבוקר וממוכן בתנאי מעבדה. הזעפרן נחשב לתבלין היקר ביותר בעולם וידוע בכינויו "הזהב האדום". הטכנולוגיה הייחודית של החברה מאפשרת פיתוח מכולות גידול אוטומטיות המנוהלות מרחוק בתנאי מעבדהIndoorומבטיחה אספקת זעפרן בכמות גבוהה ואיכותית בכל ימות השנה לצד חיסכון אדיר במשאבי טבע וכוח אדם. החברה נמצאת במהלך של גיוס מימון המונים באמצעות פלטפורמת פיפלביז.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר