השקת אולד ספייס – מוצר בצל קמפיין

אולד ספייס, המוביל את שוק הדאודורנטים האמריקני, מתמקד בקהל גברים הצעיר ומציע להם מותג טיפוח צעיר ונועז בעל מגוון ריחות תחת הסיסמה: "תריח כמו גבר, גבר" • ההשקה תכלול מסע פרסום באינטרנט, בסלולאר ובטלויזיה


נעמה גלעדי, דוברת פרוקטר אנד גמבל מסבירה כי: "ההחלטה על השקת אולד ספייס נובעת מזיהוי הזדמנויות של פרוקטר אנד גמבל להרחיב את פעילותה בתחום הטיפוח הגברי תוך שימוש במותג מבודל וחדשני, המתמקד בגברים צעירים".


עוד הוסיפה גלעדי: "המותג אולד ספייס כולל קו מוצרים רחב במגוון ריחות גבריים ומוכר בכל העולם בזכות ההומור שבו הוא מתייחס לתפקידו החשוב בחייהם של גברים".


אולד ספייס, מותג הטיפוח הגברי המוביל מבית פרוקטר אנד גמבל, מושק בישראל עם סדרה של 17 מוצרים מבושמים המסייעים לגברים להישאר רעננים לאורך כל היום. קו המוצרים כולל ספריי גוף, דאודורנט סטיק, ג'ל רחצה, ואפטר שייב במגוון ריחות שמפרידים בין ילדים לגברים.


המותג אולד ספייס הפך להיות מותג הדאודורנטים המצליח ביותר בארה"ב והוא מוכר בכל העולם בזכות ההומור שבו הוא מתייחס לתפקידו החשוב בחייהם של גברים. הקמפיין עטור הפרסים "Smell like a man, man" גרר יותר מ-38 מיליון צפיות ביוטיוב ואף זכה בפרס Grand Prix היוקרתי בפסטיבל קאן 2010.


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי