אולד ספייס, המוביל את שוק הדאודורנטים האמריקני, מתמקד בקהל גברים הצעיר ומציע להם מותג טיפוח צעיר ונועז בעל מגוון ריחות תחת הסיסמה: "תריח כמו גבר, גבר" • ההשקה תכלול מסע פרסום באינטרנט, בסלולאר ובטלויזיה
נעמה גלעדי, דוברת פרוקטר אנד גמבל מסבירה כי: "ההחלטה על השקת אולד ספייס נובעת מזיהוי הזדמנויות של פרוקטר אנד גמבל להרחיב את פעילותה בתחום הטיפוח הגברי תוך שימוש במותג מבודל וחדשני, המתמקד בגברים צעירים".
עוד הוסיפה גלעדי: "המותג אולד ספייס כולל קו מוצרים רחב במגוון ריחות גבריים ומוכר בכל העולם בזכות ההומור שבו הוא מתייחס לתפקידו החשוב בחייהם של גברים".
אולד ספייס, מותג הטיפוח הגברי המוביל מבית פרוקטר אנד גמבל, מושק בישראל עם סדרה של 17 מוצרים מבושמים המסייעים לגברים להישאר רעננים לאורך כל היום. קו המוצרים כולל ספריי גוף, דאודורנט סטיק, ג'ל רחצה, ואפטר שייב במגוון ריחות שמפרידים בין ילדים לגברים.
המותג אולד ספייס הפך להיות מותג הדאודורנטים המצליח ביותר בארה"ב והוא מוכר בכל העולם בזכות ההומור שבו הוא מתייחס לתפקידו החשוב בחייהם של גברים. הקמפיין עטור הפרסים "Smell like a man, man" גרר יותר מ-38 מיליון צפיות ביוטיוב ואף זכה בפרס Grand Prix היוקרתי בפסטיבל קאן 2010.