התאחדות המלונות בירושלים, בשיתוף הרשות לפיתוח התיירות בירושלים יוצאת בקמפיין לעידוד התיירות

השבוע יחל קמפיין חסר תקדים בעוצמתו של הרשות לפיתוח ירושלים בשיתוף התאחדות המלונות בירושלים, להחזרת התיירות הישראלית לירושלים תחת הסיסמא "קחו יומיים לירושלים". תקציב הקמפיין הינו 1.2 מיליון ₪.


אריאל רוטשטיין, מנכ"ל התאחדות המלונות בירושלים מציין שהקמפיין יציע לציבור חבילות תיירות אטרקטיביות, הנחות במוסדות התרבות, והזמנה להשתתף באירועים תרבותיים שונים, ביניהם: פסטיבל הקולנוע הבינ"ל, פתיחה חגיגית למוזיאון ישראל המחודש, יריד חוצות היוצר הבינ"ל, הפסטיבל הבינ"ל לתיאטרון בובות ועוד.



במסגרת הקמפיין, יוצעו לציבור חבילות תיירות מיוחדות הכוללות כרטיסי כניסה לאירועים, מבצעי לינה במיטב המלונות בעיר, כניסות מוזלות לאתרים ולמוקדי תיירות רבים בעיר והטבות נוספות.



חידוש נוסף אשר מציעה העיר הינו סיורים רגליים ייחודיים באזור העיר העתיקה ובמערב העיר. בין הסיורים: סיור בעקבות סרטי קולנוע, סיור בעקבות ספריו של דוד גרוסמן, סיור יומי באוטובוס פנורמי ועוד.



תעשיית התיירות בירושלים מתוקצבת בשנת 2010 בכ-30 מיליון ₪- לעומת 1.5 מיליון ₪ בעבר.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)