התאחדות המלונות בירושלים יוצאת בקמפיין קיץ לעידוד תיירות הפנים בירושלים

התאחדות המלונות בירושלים יוצאת בימים אלו בקמפיין רדיו לעידוד תיירות הפנים בירושלים.


אריאל רוטשטיין, מנכ"ל התאחדות המלונות מציין שהקמפיין יתבצע בתחנות הרדיו האזוריות תחת הסיסמא: "זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו"ל- ירושלים", על מנת למצב את ירושלים כעיר המציעה לנופשים הישראלים אטרקציות תיירותיות רבות, בתי מלון בכל הרמות ובמגוון רחב של מחירים ומזג אוויר נוח לטיולים- גם בחודשי הקיץ החמים.


קמפיין הפרסום יכלול כ-160 תשדירים סה"כ.


התאחדות המלונות בירושלים השקיעה בקמפיין הקיץ כ-150,000 ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)