לראשונה בישראל שיתוף פעולה עסקי של תוכן שיווקי בהצגת תיאטרון. הגרנד קניון בחיפה ייקח חלק פעיל ואינטגראלי בהצגה "גלי חום" של תיאטרון חיפה. שיתוף פעולה זה הנו זהה לתוכן השיווקי המקורי מארה"ב – שם ההצגה נערכת כולה בחנות הכולבו "בלומינגדיילס".
ההצגה "גלי חום" הנה הצגה על טהרת הנשים והנשיות, וככזו ההתרחשות בה הינה בקניון. במסגרת ההצגה נפגשות 4 נשים ומשוחחות על עניינים ברומו של עולם ובעיקר על ענייני נשים. ההצגה תתרחש כולה – בגרנד קניון בחיפה, באמצעות תפאורה מיוחדת שתעוצב על הבמות ברחבי הארץ.
ההצגה, שעתידה לעלות בתיאטרון חיפה וכן בתיאטראות ברחבי הארץ, שוזרת בתוכה תכנים של הגרנד קניון, ביניהם: דיאלוגים בין הנשים, מערכת הכריזה של הקניון (במהלך ההצגה), בתאורה, בתלבושות ובאביזרים. כמו כן, את ההצגה יקדים סרטון, שיצולם בגרנד קניון, שיתפקד כאקספוזיציה למופע ויכניס את הקהל לאווירה המתאימה.
ההצגה שמקורה מארה"ב רצה מזה 4 שנים ברחבי אמריקה וזוכה להצלחה מרובה, שיתוף פעולה זה הנו זהה לתוכן השיווקי המקורי – שם ההצגה נערכת כולה בחנות הכולבו "בלומינגדיילס".
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "בשנים האחרונות אנו עדים לכך שתוכן השיווקי נכנס לכל אחד מערוצי המדיה, כשחקן מרכזי וחשוב בתחום השיווק. אנו רואים בתיאטרון חיפה ובהצגה "גלי חום" שותף אסטרטגי חשוב, היות וההצגה תרוץ בכל חלקי הארץ ויחד עם הסרטון המקדים תחשוף את הגרנד קניון בפני קהלים מגוונים". לדבריו: "אנו מאמינים שההצגה תגיע לחצי מיליון צופים שהם גם קהל היעד של הגרנד קניון".
עוד הוסיף סביון כי: "שיתוף פעולה אסטרטגי זה, יצא אל הפועל הודות לתמהיל המותגים של הגרנד קניון, תמהיל חזק במיוחד המבטא את החוזק של הגרנד קניון, כקניון המוביל בצפון בשיתוף פעולה עם התיאטרון המוביל בצפון".
בין חנויות הגרנד קניון שייקחו חלק בתוכן השיווקי של ההצגה: המשביר החדש לצרכן, אינטימה, מצומת ספרים, אופטיקנה, גולף & קו, טויז אר אס, אופיס דיפו, סופרפארם, תיק ותיק, אלדו, הלב הכחול, סבון של פעם, ארומה, אישה אישה, זארה, פול אנד בר, ml, מיכל נגרין, אופיס דיפו ועוד.