וואלה! שופס, אתר הסחר הגדול בישראל, יוצא לראשונה בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו- 10. מדובר בקמפיין מכירתי לסוף שנה האזרחית בו כל המוצרים באתר נמכרים ב- 36 תשלומים. מהחברה נמסר כי "הקמפיין בטלוויזיה ממחיש את המגוון הגדול של למעלה מ-10,000 מוצרים שונים הקיים בוואלה! שופס, ואת הנוחות שבקניה ללא יציאה מהבית."
סיגל כספי סמנכ"ל הסחר מציינת כי מטרת הקמפיין היא לחשוף את וואלה! שופס לכלל הציבור. לוואלה! שופס כ-500 אלף מנויים רשומים וכ- 1.5 מליון גולשים ייחודים כל חודש והמטרה היא להגיע לקהלים נוספים, לכן, לאחר 7 שנות פעילות החלטנו לראשונה לפנות לכלל הציבור באמצעות המדיה הטלוויזיונית, הוסיפה כספי.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהיקף של כ – 500 אלף ₪.
קבוצת וואלה! שופס הכוללת את וואלה! טורס, וואלה! Buy, וואלה! Pay, וואלה! פרינט ו-וואלה! ביטוח. היקף המכירות השנתי שלה עומד על כ –400 מליון ש"ח (נכון לשנת 2007). לוואלה! שופס כ-500 אלף מנויים רשומים ומליון וחצי גולשים ייחודים כל חודש.