וואלה! שופס, אתר הקניות הגדול בישראל, יוצא בקמפיין טלוויזיוני חדש באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן , בהיקך מוערך של כ- 1.5 מיליון שקלים.
הקמפיין, תחת הסיסמא: "פראייר מי שלא קונה באינטרנט", יעלה בערוצים 2 ו- 10 ויימשך כחודש ימים. מטרת הקמפיין לחשוף את אפשרות הקניות באינטרנט לקהלים חדשים אשר טרם התנסו בקניות ON LINE ולהדגיש את ההזדמנות בקניות מוזלות בוואלה! שופס, דווקא בתקופת מיתון בה יש יתרון משמעותי לרכישה באינטרנט שהינה זולה יותר ונוחה יותר.
סך היקף הקניות באינטרנט נאמד בכ- 2 מיליארד שקלים בשנה, וואלה! שופס מחזיקה בנתח של 25%.