וואלה שופס הכריזה על שת״פ אסטרטגי עם החנות האינטרנטית ישראכרט עסקים

רון שולויס, מנכ"ל וואלה!שופס הודיע בשלישי במסגרת כGoEcommerce ועידת הסחר האלקטרוני הבינלאומית של ישראל ה-9 , על השקה רשמית של שירות חדש המיועד למוכרים קטנים וגדולים, יוצרים, מעצבים, ובעלי עסקים – וואלה!שופס מרקט – במסגרתו כל מי שיש לו מוצר או שירות יכול להציע את המוצר או השירות שלו למכירה בכל אתרי וואלה!שופס (וואלה שופס, Shop5, מאמא גורו ועוד). השירות מאפשר פתיחת חנות תוך 24 שעות והעלאת מוצרים ללא הגבלה, עם שליטה מלאה מצד המוכר.
מאז השקת וואלה שופס! מרקט בתחילת השנה הצטרפו לשירות מאות מוכרים שמציעים למכירה אלפי מוצרים.

בנוסף, החנות האינטרנטית ישראכרט עסקים בשיתוף עם וואלה! שופס הודיעו במסגרת כGoEcommerce ועידת הסחר האלקטרוני ה9 של ישראל על השקת שת"פ חדש ביניהם, שיאפשר לכל בעלי החנויות על פלטפורמת החנות האינטרנטית של ישראכרט עסקים לפתוח חנות בוואלה! שופס מרקט ולמכור את המוצרים שלהם גם לקהל הלקוחות של אתרי וואלה! שופס בלחיצת כפתור, ועל ידי כך ליהנות מחשיפה לקהלים גדולים בעלויות מינימליות, ללא סיכון וללא התחייבות.

"וואלה! שופס מרקט מאפשרת היום לכל מוכר, בין אם יש לו מוצר אחד בלבד או אלפי מוצרים במגוון, להצטרף כמוכר באתרי הסחר הגדולים בישראל בלחיצת כפתור ובמינימום סיכון, ולמעשה מצמצמת את החסמים הקיימים היום בשוק למוכרים קטנים ובינוניים." אומר גיא רוטברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי בוואלה! שופס, "הבשורה לצרכן היא הגדלת המגוון – שתאפשר רכישה של מאות אלפי מוצרים מתוך עשרות קטגוריות במקום אחד נוח לשימוש. הגדלת המגוון תוביל להגברת התחרות וכפועל יוצא מכך גם לירידת מחירים."

החנות האינטרנטית של ישראכרט, הינה מערכת המסחר האלקטרוני המובילה בישראל, ומאפשרת לעסקים ישראליים להקים חנות בתוך זמן קצר, בעלויות נמוכות וברמה הגבוהה ביותר שיש כיום מבחינה טכנולוגית. החנות האינטרנטית זכתה בפרס הטכנולוגיה המצטיינת למסחר אלקטרוני בישראל, לשנת 2022

ועידת הסחר האלקטרוני של ישראל , הוועידה החשובה ביותר בתחום הצומח של ה-eCommerse, בישראל הציגה בפעם ה-9 את החידושים, המגמות והטרנדים בתחום.

הועידה עסקה במינוף הפיתוחים והשינויים בתחום בתקופת הקורונה והתמקדה בהיבטים שונים של הקומיוניטי קומרס ושידרוג חווית הצרכן.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר