מותג הסרת השיער 'ויט' ישקיע כ- 2 מיליון שקל בפעילות שיווקית ייחודית להעלאת המודעות למוצרי הסרת השיער לבנות נוער בגלאי 12-18. המהלך ייתמך בקמפיין ארצי רחב הקיף אשר יזמין את הנערות לשחק לצד כוכב סדרת הטלוויזיה המצליחה 'דני הוליווד'. הקמפיין, תחת השם "טלנוויט", יעלה בפריסה ארצית הכוללת: קמפיין טלוויזיה, קמפיין אינטרנט, פרסום על גבי המוצרים בנקודות המכירה.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום, 'יורו ישראל אינטראקטיב', מזמין בנות נוער לצלם עצמן לסרטון טלנובלה קצר כאשר נושא הסרט הוא רגליים. הסרטונים, שיועלו לאתר הקמפיין, ידורגו על ידי הגולשים והסרט בעל מספר ההצבעות הגבוה ביותר, יזכה את השולחת בהזדמנות לשחק לצד כוכב הסדרה המוצלחת "דני הוליווד".
אפרת ריקלין, מנהלת מותג 'ויט' ב"רקיט בנקיזר" מוסרת כי: "הפעילות הייחודית, הכוללת שיתוף פעולה עם הסדרה המצליחה 'דני הוליווד', מאפשרת את חשיפת המותג לקהל נערות צעירות הצופות בסדרה, המתנסות לראשונה בחוויית הסרת השיער. הפעילויות האינטראקטיבית של 'ויט' מעניקה לנערות הזדמנות נדירה להיות חלק מעולם התוכן של הסדרה ולשחק לצד דני הוליווד בכבודו ובעצמו."