אתר השוואת המחירים זאפ מקבוצת דפי זהב, יעלה בסוף השבוע הקרוב בפעם הראשונה בקמפיין טלוויזיה. הקמפיין, בעלות של כ – 2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/R&Y, מציג את המגוון הרחב של המוצרים עליהם ניתן למצוא מידע באתר, כגון: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, רהיטים, ציוד ומשחקים לילדים, מוצרי קוסמטיקה, קמפינג ועוד.
איתן זינגר, מנכ"ל זאפ: "עם ביסוס מעמדו של האתר בתחום השוואת המחירים בישראל, בחרנו להציג בפני הציבור בקמפיין הטלוויזיוני את המגוון הרחב של המוצרים עליהם ניתן לקבל מידע באתר. מטרתנו היא לחשוף את כלל הציבור להיקף המידע השימושי העומד לרשותו באתר הכולל, מעבר להשוואת מחירים, גם מדריכי קניה וחוות דעת גולשים על חנויות ומוצרים".
אתר זאפ (www.zap.co.il) נמנה בין עשרת האתרים המובילים בישראל. האתר מרכז נתונים של למעלה מ- 800 אתרי מסחר אלקטרוני המציעים מאות אלפי מוצרי צריכה בטווחי מחירים שונים. את האתר פוקדים למעלה ממיליון וחצי גולשים שונים מדי חודש.
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאטיב: צור גולן, ראש צוות קריאטיב: יריב טוויג, צוות קריאטיב: שירלי בכר, גבע כוכבא, תקציבאית: קרן הרשקוביץ, פלנרית בכירה: הילה תמיר, סופרוויזר: אדם אבנון, הפקה: שירה רובס, עורך פוסט: אלין מנור